بافت تاریخی اصفهان ظرفیت بالقوه‌ای برای رونق گردشگری است

بافت تاریخی اصفهان ظرفیت بالقوه‌ای برای رونق گردشگری است

    بافت تاریخی اصفهان ظرفیت بالقوه‌ای برای رونق گردشگری است

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بافت تاریخی شهر اصفهان ظرفیت بالقوه ای است که باید از آن در راستای رونق گردشگری شهر بهره برد اگرچه تاکنون اقدام موثری در این راستا شاهد نبودیم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مصطفی نباتی نژاد با بیان اینکه اقتصاد اصفهان که سال‌ها بر صنعت تمرکز داشته، نتوانسته به رونق اقتصادی از محل خدمات و صنایع "هایتک" از جمله گردشگری دست یابد، اظهار کرد: در عرصه آژانس‌های تبلیغاتی و معرفی برند گردشگری در اصفهان قوی عمل نکردیم و فاصله زیادی با اهداف تعریف شده داریم.

    وی افزود: اصفهان دارای ظرفیت بالقوه‌ای در حوزه گردشگری است که با برگزاری رویدادهای گردشگری و ایجاد اقامتگاه‌ها و تقویت آژانس‌های گردشگری با مشارکت شهروندان می‌توان ظرفیت یاد شده را بالفعل کرد.

    رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بافت تاریخی شهر اصفهان ظرفیت بالقوه ای است که باید از آن در جهت رونق گردشگری شهر بهره برد اگرچه تاکنون اقدام موثری در این راستا شاهد نبودیم.

    وی برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری تخصصی را همچون سلامت یا شهر را فرصت مغتنمی برای جذب توریست نامید و اعلام کرد: برگزاری سالانه نمایشگاه های تخصصی گردشگری که امسال دوازدهمین دوره آن برگزار می‌شود فرصت مناسبی برای تحول و رونق اقتصادی شهر است که اصفهان با بحران کرونا از فرصت در چند سال گذشته، محروم شد.

    نباتی نژاد گفت: این دوره از نمایشگاه، محلی برای گردآوری آخرین دستاوردهای حوزه صنایع دستی، گردشگری و هتلداری است که برای نتیجه بخشی باید اصفهان را به نمایشگاه و رویداد گردشگری مبدل ساخت.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات