برگزاری ششمین دوره کنگره سالانه بین المللی توسعه کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری ایران، دی ماه ۱۴۰۱

برگزاری ششمین دوره کنگره سالانه بین المللی توسعه کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری ایران، دی ماه ۱۴۰۱

پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی عمران، معماری، هنر و طراحی شهری به عنوان بزرگترین، معتبرترین، منظم ترین و با سابقه ترین گردهمایی شناخته شده سالانه علمی، پژوهشی و اجرایی حوزه عمران، معماری،هنر، شهرسازی و محیط زیست خاورمیانه در کشور ایران در تاریخ 5 الی 6 بهمن ماه امسال با شرکت بیش از 3500 نفراز فعالین این عرصه شامل دانشگاهيان، صاحب نظران، سياستگزاران و مديران، دانشجویان ، سازمان هاي ذي ربط و علاقه مند، مهندسين مشاور، پیمانکاران و متخصصان از کشورهای مختلف جهان با همکاری دانشگاه ساپینزا رم، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه شهرکرد، دانشگاه هنر اسلامی، دانشگاه کوثر و سایر دانشگاه های برجسته ایران، ترکیه، تایلند و ایتالیا در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌گردد. این کنفرانس در نظر دارد با معرفي توان علمي و كاربردي براي ارتقای سطح كيفي معماری، هنر، سازه و توسعه هاي شهري و همچنين بررسي نيازمندي و ضرورت‌هاي آموزش موارد فوق گام برداشته و با شناسايي نگرش‌ها، تجربيات نوين و تحليل ابعاد نظري و كاربردي توسعه شهری، به تحليل، آموزش و پژوهش آن بپردازد.

‌‌‌با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان گرامی سراسر کشور از این کنفرانس و درخواست های مکرر پژوهشگران گرامی نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات،  بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به  تصمیم شورایعالی کنفرانس مهلت ارسال مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقالات) تا 19 آبان ماه تمدید گردید. شایان ذکر است کلیه پژوهشگرانی که تا کنون موفق به ارسال مقالات خود نگردیده اند می توانند مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقاله) خود را حداکثر تا تاریخ فوق الذکر از طریق سامانه کاربران در سایت کنفرانس به آدرس www.6iccacs.ir  ارسال نمایند.

این رویداد مهم به صورت سالیانه و منظم و با بالاترین استاندارد های پژوهشی و علمی و مجوز های مربوطه و با همکاری، حمایت و پشتیبانی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی معتبر کشور در دانشگاه های برجسته ایران وجهان از جمله دانشگاه دولتی استانبول، دانشگاه کاسم باندیت بانکوک و دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار گردیده و با توجه به اعتبار بالا و پشتوانه علمی خود همه ساله در مجامع، سایت های تخصصی مربوطه و نهاد های معتبر داخلی و خارجی نمایه گردیده و مقالات و دستاوردهای علمی آن ثبت گردیده است.

برگزاری این کنفرانس همه ساله با شعار "طراحی پایدار شهری راهی به  سوی توسعه پایدار آینده" فرصتي براي گردهمايي صاحبنظران،متخصصان وانديشمندان درحوزه معماري، سازه وتوسعه شهری بوده است.

با توجه به اعلام دبیرخانه کنفرانس ايجاد فرصتي مناسب براي تبادل اطلاعات و ارایه دستاوردهاي نوین پژوهشي واجرایی بين انديشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمينه عمران، معماری، هنر، توسعه شهری و محیط زیست کشور و جهان مهمترین هدف برگزاری این کنفرانس با حضور اساتید برجسته بین المللی به خصوص از کشور ترکیه و ایتالیا می باشد. شایان ذکر است طبق قوانین جدید وزارت علوم  تنها مقالات ارائه شده در کنفرانس ها و کنگره های دانشگاهی و دارای مجوز آن وزارت خانه دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه می باشند. 

نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقه عکاسی، تورهای تخصصی، کارگاه های آموزشی تخصصی و سخنرانی های کلیدی و نشست های علمی در راستای این کنفرانس همانند دوره های قبلی برگزار خواهند شد. نمایشگاه تخصصی جانبی کنگره فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت ها و کسب و کارهای مرتبط و معرفی محصولات و خدمات در این عرصه خواهد بود. برای کلیه شرکت کنندگان در کنفرانس گواهینامه آموزشی معتبر بین المللی صادر گردیده همچنین کلیه مقالات پذیرفته شده پنجمین کنفرانس علاوه بر نمایه در SID ، کنسرسیوم محتوای ملی و سیویلیکا در قالب کتاب مجموعه مقالات چاپ گردیده و کلیه مقالات برگزیده بدون نیاز به داوری مجدد در نشریات و ژورنال های معتبرپژوهشی، تخصصی ،ISI و ISCپشتیبان کنفرانس رایگان چاپ خواهند گردید.

علاقه مندان جهت ارسال مقالات، شرکت در کنفرانس و حضور در نمایشگاه تخصصی وکسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشارکت در این رویداد مهم بین المللی می توانند به پورتال کنگره به آدرس www.6iccacs.ir مراجعه نموده و یا با دبیرخانه کنفرانس به شماره  04133379929 تماس حاصل فرمایند.

 

    نظرات