به گزارش شهریار، محمد شهابی در نشست با مدیران و کارشناسان حراست مناطق دهگانه، سازمانها و شرکتهای تابعه شهرداری تبریز اظهار کرد: آموزش و پیشگیری باید به عنوان دو اصل اساسی حراست در مجموعه شهرداری تبریز مد نظر قرار گرفته و در کنار آن مبنای کار مدیران حراست کسب رضایت الهی و خدمت به مردم باشد.
وی افزود: انتظار به حق از مدیران حراست شهرداری این است که ضمن تعامل با مدیران و همکاران شهرداری برای پیشبرد اهداف این مجموعه خدمتگزار و خدمت رسانی هرچه عالی به مردم فهیم تبریز نهایت اهتمام و جدیت خود را به کار گیرند.
شهابی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و صیانت از بیتالمال به عنوان خطوط نظام اسلامی مهمترین خواسته از کارشناسان حراست مجموعه شهرداری در بخشهای مختلف است.
وی اضافه کرد: مدیران و کارشناسان حراست باید در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و صیانت از بیتالمال و در جهت ارتقای جایگاه مدیریت شهری در تمامی سطوح و خدمات سانی بهتر به عموم شهروندان پیشقدم باشند.
مدیر کل حراست شهرداری با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باعث رضایتمندی شهروندان خواهد شد اظهار داشت: دفتر مدیران حراست شهرداری باید محلی مناسب برای دفاع از حقوق شهروندان و همچنین صیانت از بیت المال باشد.
وی با بیان اینکه در تکریم ارباب رجوع و حفظ منافع شهر با کسی تعارف نداریم گفت: عملکرد مدیران و کارکنان حراست شهرداری به دقت رصد میشود و این مجموعه باید همچون دیگر واحدهای اداری شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم باشند.
نظرات