تمهیدات ویژه‌ پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در خدمات‌دهی به شهروندان

تمهیدات ویژه‌ پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در خدمات‌دهی به شهروندان

به گزارش شهریار ، جلسه مشترک مسئولان انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری تبریز با معاون اداری و مالی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز در راستای ساماندهی انبارهای توشه پایانه مسافربری تبریز برگزار شد.

در جلسه‌ای که به همین منظور با حضور مسئولان انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری تبریز در خصوص ساماندهی انبار توشه برگزار شد، اسماعیل شاهی معاون اداری و مالی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در خصوص ساماندهی انبارهای توشه گفت: پایانه مرکزی تبریز به دلیل کثرت مسافران و به تبع آن تعدد رفت و آمد اتوبوس‌ها و وسائط نقلیه در راستای خدمات‌دهی به همشهریان تمهیدات ویژه‌ای داشته و ساماندهی و مکانیزه کردن انبار توشه پایانه مسافربری تبریز نیز با توافقات صورت گرفته با انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری تبریز در جهت رضایتمندی همشهریان صورت گرفته است.
در این جلسه مقرر شد نظارت بیشتری از سوی انجمن صنفی بر حوزه بار انبارهای توشه صورت پذیرد و ضمن پرداختن به رفع نواقص و نیازها، انجمن در جهت ارائه نرم افزار یکپارچه جهت مدیریت انبارهای توشه غیر همراه مسافر و ارائه امکانات ثبت اتوماتیک بارنامه‌های خروجی و ورودی، ثبت اتوماتیک تاریخ و زمان ورود و خروج بار و بسته‌ها، ثبت اتوماتیک شماره بارنامه‌ها، چاپ بارنامه‌ها در سایزهای مختلف و کاهش هزینه‌های ثبت بارنامه‌های دستی، ارسال بارنامه به صورت آنلاین، ارسال پیامک و ساماندهی آنها در جهت خدمات‌دهی به همشهریان اقدامات لازم صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات