پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ستاد وزارت راه و شهرسازی به بیش از ۱۲۳۰۰ تماس تلفنی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در نشست هم اندیشی با رابطان ارتباطات مردمی سازمانها و شرکتهای تابعه و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با تاکید بر لزوم تحقق شعار دولت در پاسخگویی به مردم از طریق روابط عمومیها، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون اداره ارتباطات مردمی ستاد وزارتخانه علاوه بر پاسخگویی به ۱۲۳۲۷ تلفن ارباب رجوع و تماسهای کارشناسان این مرکز با ارباب رجوع، به ارسال ۵۳۷۶ نامه درخواستهای مردمی به معاونتها و سازمانها، شرکتها و ادارات کل راه و شهرسازی استانها اقدام کرده است.
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات