درهای سازمان حفاظت محیط زیست همواره به روی اندیشه‌های نو باز است

درهای سازمان حفاظت محیط زیست همواره به روی اندیشه‌های نو باز است

سازمان‌های مردم‌نهاد منابع طبیعی و محیط زیست استان فارس در نشستی صمیمانه با معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با ابراز خرسندی از حضور در جمع سمن‌های محیط زیستی و منابع طبیعی استان فارس گفت: لذت بخش‌ترین ساعات کاری من پس از قبول مسئولیت، نشست با سمن‌هاست .

وی افزود: این همه علاقه و احساس مسئولیت نسبت به محیط زیست برایمان بسیار ارزشمند است .

مرادی خطاب به سازمان‌های مردم نهاد منابع طبیعی و محیط زیست فارس گفت: با شنیدن دیدگاه‌های شما ایده گرفته و از نقشه راهی که قرار است برای مردمی‌سازی امر محیط زیست به عنوان یک امر مهم اجتماعی در این دولت تحقق پیدا کند، بهره خواهیم برد .

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: بارها در جلساتی با سمن‌ها به این نکته اشاره کردم که به سمن‌ها به عنوان زینت المجالس نگاه نخواهم کرد، چون استراتژی دولت مردمی بر مبنای کار نمایشی نبوده و به دنبال اقدام و عمل هستیم .

این مقام مسئول اظهار داشت: همه ما برای آبادانی و سربلندی سرزمینمان باید تلاش و کوشش مضاعف کنیم .

وی خاطرنشان کرد: تمام موارد مطرح شده در جلسه قطعاً در نقشه راه و سند تحولی که تدوین شده، خواهد آمد .

نورالله مرادی تصریح کرد: دولت مردمی نگاه ویژه به سازمان‌های مردم نهاد داشته، به طوری که رییس جمهور محترم در اوج مسایل کشور و تنها با گذشت 4 ماه از تشکیل دولت، نشستی با فعالان محیط زیست و سمن‌ها برگزار کرده و در سخنان خود، همواره توسعه را فرع بر محیط زیست دانسته‌اند .

مرادی از تشکل‌های مردم نهاد فارس خواست تا با مطالبه‌گری پیگیر مسایل محیط زیست باشند و ابراز امیدواری کرد: با همدلی و همراهی سمن‌ها، حفاظت اصولی از محیط زیست را محقق خواهیم کرد .

وی اذعان داشت: مردمی‌سازی محیط زیست اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه مردم در این حوزه به سازمان محیط زیست کمک کنند .

همچنین مرادی با ذکر این جمله که درهای سازمان حفاظت محیط زیست به روی اندیشه‌های نو باز است، گفت: از پیشنهادهای سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های توانمندسازی عشایر، بهره‌گیری از دانش بومی و استفاده از هوش مصنوعی استقبال کرده و خواستار همکاری بیشتر با این سمن‌ها شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات