ساخت پل عابر پیاده در خیابان‌های «شهید قدوسی» و «شهیدان محمدی»

مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان خبر داد: ساخت پل عابر پیاده در خیابان‌های «شهید قدوسی» و «شهیدان محمدی»
مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان گفت: پل عابر پیاده در انتهای خیابان «شهید قدوسی» و ابتدای خیابان «شهیدان محمدی»، با ۵۰ درصد پیشرفت در حال ساخت و تجهیز است.

به گزارش کِرنا، علی کردی، درخصوص عملکرد مهرماه سال‌جاری واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان، از تجهیز روشنایی پروژه پیاده‌راه خیابان «شهید تجلی» خبر داد و افزود: تجهیز تاسیسات ساختمانی(آب و برق) ایستگاه پلیس راهور در میدان «آزادی» و ساختمان تعویض پلاک نیز در این مدت انجام شده است.

وی با اشاره به تجهیز و حصارکشی مجموعه اختصاصی بانوان در پارک «مادر» و فرهنگ‌سرای «آفتاب»، خاطرنشان کرد: نرده‌های حفاظ اطراف شهرداری مرکز و نرده‌های حفاظ اطراف سوئیت‌های اقامتی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در مجموعه «پردیسان قائم(عج)» نیز به متراژ ۳۰۰ متر ساخته و به‌زودی نصب می‌شود.

مدیر واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان بیان کرد: تهیه تابلوهای معابر در سطح شهر برای مناطق پنج‌گانه شهری و همچنین ساخت پالت برای کارخانه جدول سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، جزو عملکرد واحد خدمات و تاسیسات شهرداری در ماه اخیر بوده است.

کردی با اشاره به همکاری با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری در ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر، افزود: نصب داربست فلزی در میدان «آزادی»، بازارچه «ابوذر» و بلوار «۲۲ بهمن» و نیز تجهیز غرفه‌های عملکرد شهرداری در میدان «شورا»، از دیگر اقدامات واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان در مهرماه است.

وی یادآور شد: در مدت یادشده، ساختمان ایستگاه شماره ۶ آتش‌نشانی و ساختمان سازمان سرمایه‌گذاری، سازمان میادین و بازارچه «ابوذر»، توسط نیروهای واحد خدمات و تاسیسات شهرداری کرمان رنگ‌آمیزی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات