۱۸ هزار کیلومتر راه و راه آهن در دست ساخت است

۱۸ هزار کیلومتر راه و راه آهن در دست ساخت است

http://www.bananews.irمعاون وزیر راه و شهرسازی بابیان اینکه سال گذشته ۱۸۰۰ پروژه در حوزه راه به اجرا رسید، گفت: در حال حاضر ۱۰ هزار کیلومتر راه آهن، ۳ هزار کیلومتر آزادراه و ۵ هزار کیلومتر بزرگراه در دست احداث است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی در گفتگو با مهر به اجرای طرحهای مهر ماندگار اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی سال گذشته ۱۸۰۰ پروژه در حوزه های راه آهن، آزادراه، بزرگراه و راه اصلی را در سراسر کشور اجرا کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این پروژه ها با اعتبار ۱۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به اجرا در آمدند و بیشترین حجم پروژه های انجام شده را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به پروژه های در حال اجرا در حوزه راه، بیان کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار کیلومتر راه آهن، ۳ هزار کیلومتر آزادراه و ۵ هزار کیلومتر بزرگراه در دست احداث است که با اجرای طرح مهر ماندگار تا پایان دولت دهم ۲۰ هزار و ۲۱۷ کیلومتر شبکه راه آهن، آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و روستایی بهره برداری می شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل در خصوص افتتاح بزرگراه چهار خطه رامسر- تنکابن، اظهار داشت: این بزرگراه به همراه کمربندی تنکابن به طول ۵٫۲۵ کیلومتر و پل های روگذر سه راهی چالوس- نوشهر و تیلورسر به ارزش ۳۳۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بودند که امسال به بهره برداری رسید.

صادقی تصریح کرد: عملیات تعریض محور تنکابن - رامسر به طول ۱۵ کیلومتر و کنارگذر تنکابن به طول ۱۰ کیلومتر بخشی از بزرگراه آستارا - گرگان است که انجام شد.

 

 

    نظرات