حساسیت وزارت راه و شهرسازی بر کیفیت قیر / ضرورت جوان‌سازی و بازیافت آسفالت و جایگزینی روسازی بتنی با روسازی آسفالتی

حساسیت وزارت راه و شهرسازی بر کیفیت قیر / ضرورت جوان‌سازی و بازیافت آسفالت و جایگزینی روسازی بتنی با روسازی آسفالتی

وی با اشاره به اینکه حدود ده سال است در وزارت راه و شهرسازی بحث نوسازی بتنی به مرحله اجرا رسیده است، گفت: این امر کافی نیست. مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه قریب به شش میلیون تن قیر در کشور تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس مصوبه مجلس حدود چهار میلیون از آن به دستگاه‌های اجرایی اختصاص می‌یابد؛ در این میان قیرهای وارداتی نیز وجود دارد که وارد پروژه‌ها می‌شود و برای پایین آوردن قیمت نهایی کیفیت آن ممکن است دستخوش تغییر شود، از این رو وزارت راه و شهرسازی به دنبال آن است روی آزمایش‌های تایید قیر حساسیت بیشتری وجود داشته باشد تا نام محصول تولید کنندگان تحت الشعاع قرار نگیرد و قیر نا مرغوب وارد پروژه‌ها نشود.

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات