پانزدهمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱ برگزار می‌شود

پانزدهمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱ برگزار می‌شود

به گزارش شهریار ، معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز در این جلسه الزامات و مقدمات برگزاری قرار خدمت در شهرداری منطقه ۱ را بازگو کرده و از شهردار منطقه درخواست کرد مطابق برنامه‌ریزی قبلی و نظم و دقت بیشتر برگزار شود.

مهدی یوسفی گفت: به منظور پیگیری و ارائه گزارش عملکرد در خصوص مصوبات دور اول قرار خدمت منطقه ۱، چهارشنبه ۱۱ آبان جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز و معاونان وی در شهرداری منطقه ۱ برگزار خواهد شد و بعد از ارائه گزارش اقدامات انجام یافته در خصوص مصوبات قرار اول خدمت، به منظور نتیجه‌بخشی بهتر، ارائه راهکار خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌های مختلفی از جمله بازدید میدانی از سطح حوزه منطقه ۱، دیدار با کارکنان منطقه، دیدار مردمی با شهروندان سطح حوزه، ارائه گزارش‌های عملکرد در خصوص تحقق مصوبات دور اول قرار خدمت و دیدار با نخبگان منطقه برگزار خواهد شد.

حمید شاهوردی شهردار منطقه ۱ نیز در این جلسه از آمادگی کامل این منطقه برای برگزاری پنجمین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در این منطقه خبر داد.

پیش از این، دور نخست قرار خدمت در همه مناطق دهگانه شهرداری تبریز در راستای احصای مشکلات موجود و دیدار با اقشار مختلف مردمی برگزار شده بود و دور دوم قرار خدمت نیز با محوریت حضور در محلات در مناطق ۷ و ۴ و ۸ و ۶ برگزار شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات