برگزاری کنگره ملی شهداء استان قم بزرگترین تحول فرهنگی و معنوی است

برگزاری کنگره ملی شهداء استان قم بزرگترین تحول فرهنگی و معنوی است


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم , مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد , ملا اسماعیلی معاون بازسازی و مسکن روستایی , موسوی سرپرست معاونت پشتیبانی رئیس اداره حراست و سایر همکاران در محل نمازخانه برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی 6090 شهید استان اظهار داشت: نخستین دوره کنگره ملی شهدای استان قم در سال های گذشته با عنوان «کنگره شهید زین‌الدین» برگزار شد و پس از این تجربه موفق گرامیداشت یاد شهدا، یک دوره کنگره شهدا در استان‌های مختلف کشور برگزار و دومین دوره کنگره شهدای کشور بار دیگر در قم و با عنوان «گرامیداشت یاد و خاطره 6090 شهید استان قم» در آبان  امسال با شعار «قم، سرآمد شهادت و سرافرازی» برگزار خواهد شد.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در بنیاد استان با اشاره به اینکه خون پاک شهدا یک کانون محوری برخوردار از اخلاص است، خاطرنشان کرد: شهدا به وظیفه و تکلیف خود عمل کردند و اکنون نوبت ماست که با بهره‌گیری از بهترین روش‌ها، پیام آنها را به نسل امروز منتقل کنیم.
وی برگزاری کنگره ملی شهدای استان را بزرگترین تحول فرهنگی و معنوی دانست و گفت: هدف از برگزاری این کنگره , معرفی شهدا و ویژگی های رفتاری آن‌ها، در تهیه و تبیین سبک زندگی منطبق بر باورهای دینی و مذهبی می باشد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات