لزوم حمایت از نمایندگان انجمن در انتخابات شورای شهر

لزوم حمایت از نمایندگان انجمن در انتخابات شورای شهر

به گزارش روابط عمومی انجمن شرکت های عمرانی خوزستان ؛ با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تب و تاب انتخابات در جامعه بیشتر می شود.

گذشته از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر ارتباط مستقیمی با سرنوشت و  آینده هر شهروند دارد.

حضور افراد متخصص و کارآزموده می تواند به شکل گیری شورایی توانمند و موثر تبدیل شود و بر همه شهروندان لازم است تا با نصب العین قراردادن این موضوع نماینده هایی شایسته به پارلمان شهری بفرستند.

در انتخابات پیش روی شوراهای شهر، انجمن شرکت های عمرانی خوزستان با معرفی مهندس علی طاهری و مهندس سیدسبزمراد موسوی، دو نماینده شایسته را برای حضور در  این عرصه معرفی نموده است و امید می رود تا با حضور این افراد با دانش و تجربه در شورای اسلامی شهرهای اهواز و ایذه، به تعالی این دو شهر کمک نمایند.

قطعا حضور افرادی که سالها تجربه های گرانبهایی را در حوزه های عمرانی بدست آورده  اند می تواند حداقل در حوزه عمرانی که بخش عمده ای از دغدغه مدیریت شهری  را تشکیل می  دهد، اثر بخش باشد.

با این وصف و با توجه به اینکه پیمانکاران انجمن شرکت های عمرانی نقدش مهمی در حوزه عمرانی شهرهای اهواز و ایذه ایفا می کنند لازم است تا با حمایت از نمایندگان خود بستر را برای ورود نمایندگان جامعه عمرانی در شورای شهر فراهم آورند.

بدون شک حضور این افراد می تواند درک بهتر و کاملتری از مقوله پروژه های عمرانی به مدیریت شهری خواهد داد.

لینک اصل خبر در سایت انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    منبع خبر

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان

    انجمن شرکت های عمرانی خوزستان یک انجمن می باشد

      نظرات