باپذیرش استعفای مهندس میرزایی حیدر رجبی سرپرست شهرداری میانه

باپذیرش استعفای مهندس میرزایی حیدر رجبی سرپرست شهرداری میانه

باپذیرش استعفای مهندس میرزایی حیدر رجبی سرپرست شهرداری میانه

معارفه درون سازمانی مهندس رجبی

اعضای شورای اسلامی شهر میانه با حضور در جمع کارکنان شهرداری مهندس حیدر رجبی را به عنوان سرپرست شهرداری میانه معرفی کردند.
پس از جلسه فوق العاده شورا در روز شنبه هشتم تیرماه سال 1401 و موافقت با درخواست استعفای مهدی میرزایی شهردار سابق میانه، اعضا با ۷ رای موافق مهندس رجبی را به سرپرستی شهرداری میانه انتخاب کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه: رئیس و اعضای شورای شهر میانه در بیانات خود در این مراسم با تقدیر و تشکر مکرر از خدمات مهندس میرزایی در دوره چهارساله گذشته عملکرد وی را بسیار درخشان و مطلوب خوانده و بر لزوم تداوم حرکت شهرداری در این مسیر تاکید کردند.
حیدر رجبی با تشکر از اعتماد اعضای شورای شهر ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند مهندس میرزایی اظهار امیدواری کرد بتواند با حمایت و همراهی شورا و کارکنان خدوم شهرداری تا انتخاب شهردار بعدی مجموعه را با سلامت و آرامش هدایت نماید.
حیدر رجبی کارشناس مهندسی عمران و در حال حاضر مسول واحد عمران شهرداری میانه می باشد. سمت رییس شورای اسلامی شهر میانه، شهردار آقکند، معاونت عمران، شهرسازی و معماری شهردار میانه از سوابق خدمت مهندس رجبی در پست های مدیریتی و اجرایی می باشد.
معارفه درون سازمانی مهندس رجبیمعارفه درون سازمانی مهندس رجبی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات