پیام تبریک شهردار خوسف به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک شهردار به مناسبت هفته نیروی انتظامی

سید مرتضی صبور شهردار خوسف طی پیامی ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی وآغاز هفته ناجا را به همه سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی خصوصاً فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان خوسف تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری خوسف ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی بهانه ‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.
نیروهای انتظامی به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند .

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.
اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در شهرستان خوسف ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوسف

    منبع خبر

    شهرداری خوسف

    شهرداری خوسف

    شهرداری خوسف یک شهرداری در شهر خوسف می باشد

      نظرات