عضو هیئت علمی و مدرس موسسه امام خمینی (ره) قم در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه خونین شاهچراغ (ع) در جمع مردم و مسئولین لارستان: با توجه به اینکه مردم عزیز ایران اسلامی برای حفظ نظام و انقلاب همیشه و در همه حال در صحنه بوده و خواهند بود، دشمن پلید در این حادثه خونین به جای ترور شخصیت ها، مردم را مورد هدف قرار داد

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه خونین شاهچراغ (ع)، با حضور مردم و مسئولین شهرستان لارستان در آستان مقدس امامزاده میر علی بن الحسین (ع) شهر لار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، داریوش دهقان فرماندار ویژه شهرستان، نواز شریفی لاری شهردار لار، احمد دلاور معاون فرماندار، اردشیر مکاری بخشدار مرکزی لارستان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان، روحانیون، بسیجیان و قشرهای مختلف مردم همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده میر علی بن الحسین (ع) شهر لار برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن غفاری فر عضو هیئت علمی و از مدرسین موسسه امام خمینی (ره) قم و سخنران ویژه مراسم، با اشاره به قصص قرآنی گفت: خداوند با بیان این قصه ها به انسان ها یاد داده تا در زندگی، منتظر آخرین پیامبر الهی، آخرین منجی و روز قیامت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن غفاری فر در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت امروز جامعه اشاره کرد و با بیان روایتی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، افزود: نباید از فتنه آخر الزمان رعب و وحشتی داشته باشیم. چرا که در این فتنه، منافقین شناخته خواهند شد.

سخنران ویژه این مراسم در سخنان خود بر شناخت مسلمانان و شهدای صدر اسلام و شناخت دشمن تاکید کرد و همگی را به مهیا بودن برای ظهور فرا خواند.

این عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) قم، با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) و شهادت جمعی از مردم بی دفاع به دست پلید استکبار جهانی و عوامل آن، گفت: با توجه به اینکه مردم عزیز ایران اسلامی برای حفظ نظام و انقلاب همیشه و در همه حال در صحنه بوده و خواهند بود، دشمن پلید در این حادثه خونین به جای ترور شخصیت ها، مردم را مورد هدف قرار داد.

در ادامه مراسم، کربلایی محمد درستکار با نوای گرم و حزن اندوه خود، حال و هوای خاصی به این محفل مذهبی و معنوی بخشید.

این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لارستان برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری لار

    منبع خبر

    شهرداری لار

    شهرداری لار یک شهرداری در شهر لارستان می باشد

      نظرات