راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت شورای اسلامی شهر کرمان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان خبر داد: راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت شورای اسلامی شهر کرمان
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان، از مدیریت و ساماندهی فرآیندهای کاری شورای اسلامی شهر کرمان ازطریق راه‌اندازی سامانه جامع مدیریت شورای اسلامی شهر، خبر داد.

به گزارش کِرنا، وحید خطیبی افزود: این سامانه به درخواست شورای اسلامی شهر کرمان و با هدف استفاده از تکنولوژی روز دنیا و فناوری اطلاعات جهت بهبود و ایجاد شفافیت و سرعت در فرآیند مصوبات، از مهرماه سال‌جاری به همت سازمان فاوا راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف دیگر راه‌اندازی این سامانه می‌توان به مدیریت و سازماندهی طرح‌ها، لوایح و مصوبات، در کنار مدیریت عملکرد کمیسیون‌های تخصصی و همچنین مدیریت صحن علنی جلسات شورا اشاره کرد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان، بیان کرد: شفافیت آرای نمایندگان ازجمله مطالبات شهروندان است و راه‌اندازی این سامانه کمک شایانی به این امر می‌کند.

خطیبی یادآور شد: از قابلیت‌های مهم این سامانه می‌توان به مدیریت دستور کارها و مستندات، امکان رای‌گیری الکترونیکی در صحن علنی شورا و ثبت آرا، امکان پیگیری و نظارت مستمر بر اجرای هر یک از مصوبات، حذف کامل گردش کاغذ برای مصوبات، بانک قوانین و بانک مصوبات در صحن شورا اشاره کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات