اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت شغلی منطقه شمال كشور با درخشش تیم  شركت توزیع برق مازندران

اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت شغلی منطقه شمال كشور با درخشش تیم شركت توزیع برق مازندران

دومین دوره مسابقات مهارت شغلی منطقه شمال کشور که از تاریخ 22 تا 25 مهر  با حضور تیم های توزیع استان تهران، قزوین، البرز، گیلان، گلستان و غرب مازندران و مازندران برگزار شد با درخشش تیم مازندران پایان یافت.

مهندس حمید  پیرپیران معاون شرکت توانیر کشور در اختتامیه دومین دوره مسابقات مهارت شغلی منطقه شمال کشور که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق مازندران برگزار شد، این مسابقات را فرصت مغتنمی برای تمرین فعالیت های تیمی و گروهی دانست و گفت: تقویت فعالیت های گروهی در مجموعه شرکت های توزیع برق به ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکان خواهد انجامید.

وی با بیان این که این مسابقات بسترساز ارائه خدمات مناسب به مشترکان خواهد بود، افزود: تمرین کار تیمی در این رقابت ها یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

وی بر ضرورت کار تیمی در بخش های مختلف کشور به ویژه شرکت های توزیع برق تأکید کرد و گفت: به طور حتم تعامل و همکاری سازنده میان شرکت های توزیع برق کشور به تقویت خدمات ارائه شده به مردم و مشترکان می انجامد.

وی با اشاره به این که این مسابقات فرصتی را ایجاد کرد که همکاران ما از هفت استان کشور برای یک هدف مشترک در کنار هم قرار گیرند، تصریح کرد: به طور حتم تحقق رسالت همکاران ما در شرکت های توزیع برق در گرو تمرین کار تیمی و گروهی است.

وی با تأکید براین که برگزاری چنین مسابقاتی فضای کار تیمی را بیش از گذشته توسعه خواهد داد، بیان داشت: دومین دوره از مسابقات مهارت شغلی کارکنان شرکت های توزیع برق شمال کشور این فرصت را به وجود آورده که فعالان این عرصه در یک زمان مشخص و در قالب کار تیمی به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان این که به دلیل حوادث غیر مترقبه در کشور، آمادگی همکاران ما در شرکت های توزیع برق سراسر ایران اسلامی بسیار ضروری است، تصریح کرد: این مسابقات فرصت مناسبی است تا حضور به موقع و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و انجام اقدامات جامع و کامل در چنین مواقعی را تمرین کنیم.

وی همچنین افزود: این مسابقات زمینه ساز یک آمادگی مناسب در میان همکاران شرکت های توزیع خواهد بود که اگر به هر دلیلی در نقطه ای از کشور دچار حادثه شدیم بتوانیم در کمترین زمان در صحنه حادثه حاضر شویم و بهترین خدمات را به مشترکان خود ارائه کنیم.

گفتنیست در پایان این دوره از مسابقات ؛ شرکت توزیع برق مازندران با اقتدار در سه رشته جایگزینی سیم به کابل با روش خط گرم ، احداث شبکه کابل خود نگهدار و نصب انشعاب تکفاز مقام اول را کسب نمود .

مقام دوم رشته جایگزینی سیم به کابل به شرکت توزیع برق قزوین و مقام سوم به شرکت توزیع برق گلستان تعلق گرفت .

همچنین در رشته احداث کابل خود نگهدار شرکت های توزیع برق البرزو گلستان به ترتیب رتبه های دوم و سوم  و در رشته نصب انشعاب تکفاز شرکت های توزیع برق قزوین و گیلان مشترکا مقام دوم و شرکت توزیع برق غرب مازندران رتبه سوم را از آن خود نمودند .

در رشته نصب انشعاب سه فاز نیز شرکت توزیع برق البرز رتبه اول  و توزیع برق قزوین رتبه سوم را کسب نمودند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران یک شرکت در شهر ساری می باشد

      نظرات