تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از نویسنده کتاب "اینجا، آنجا"

تجلیل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از نویسنده کتاب "اینجا، آنجا"

به گزارش شهریار ، نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز شاهد تجلیل از سید داود قریشی نویسنده کتاب‌های "اینجا، آنجا" و "نشان" و همچنین فرزاد نریمان زاده طراح پوستر شهدای شاهچراغ بود.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، نریمان زاده را فردی صبور و انقلابی خواند و گفت: وی چهره هنری سال ۱۴۰۰ است و سال‌هاست در صحنه انقلاب حاضر است و مخصوصا در مسائل اخیر و قضیه شاهچراغ که پوستری طراحی کرد، مورد غضب رسانه‌های معاند قرار گرفت.

وی ادامه داد: آقای سید داود قریشی، از همکاران شهرداری تبریز و مجری رادیو و تلویزیون است. کتاب‌ قبلی وی با عنوان آذربایجانی ها است که مضمون آن دیدار مردم تبریز با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. در عرصه دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نیز کتاب‌هایی نوشته‌ است.

همچنین سید داود قریشی با بیان اینکه کتاب اینجا، آنجا برای اولین بار در بدنه شهرداری و در ۱۲ فصل به نیت ۱۲ امام تنظیم شده است و حاوی وصیت‌نامه شهدای لشگر عاشورا است، گفت: قبلا این وصیتنامه ها به صورت پراکنده منتشر شده بود که توانستیم در یک مجموعه جمع آوری کنیم.

وی در مورد کتاب نشان نیز گفت: این کتاب مجموعه ای از شرح خاطرات، زندگی و احوالات مدافعان حرم زنده است که توسط بدنه شهرداری تبریز تهیه شده است.

قریشی افزود: یک کتاب دیگر با نام آذربایجانی‌ها و با مضمون دیدارهای مردم تبریز و آذربایجان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بدنه شهرداری تبریز منتشر شده است که اولین و تنها کتابی است که در بیت معظم له از آن رونمایی شد. جلد سوم این کتاب با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز منتشر خواهد شد.

این نویسنده اظهار کرد: افتخار می کنم کارمند شهرداری هستم و همچنین افتخار می‌کنم شورای اسلامی شهر و شهرداری همچنان حمایت خود را از کارهای فرهنگی ادامه می‌دهند.

سید داود قریشی اولین مدافع حرم از کارمندان شهرداری تبریز و فعال فرهنگی اجتماعی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات