مراسم عزاداری به مناسبت سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در بنیاد مسکن استان قم

مراسم عزاداری به مناسبت سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در بنیاد مسکن استان قم


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم مراسم سالروز وفات حضرت معصومه (س) با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان , مهندس بلدی مدیرکل بنیاد استان رئیس اداره حراست و سایر کارکنان در محل نماز خانه برگزار شد.
در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان ضمن  عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) با بیان اینکه آن حضرت مقام عصمت، شفاعت و مقام علمی بالایی دارد گفت: ایشان به عشق برادرش از مدینه به سمت خراسان حرکت کرد و در ساوه مریض شد، و بعد آن حضرت را به قم منتقل کردند.
وی به ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) پرداخت و گفت: ایشان دارای شخصیتی رفیع و مقام والایی است , علت اینکه حضرت معصومه(س) را لقب معصومه داده‌اند به‌خاطر این است که وی مقام عصمت را دارا بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی شخصیت و فضایل آن حضرت را علاوه بر شرافت خانوادگی , در عبادت , در پاکی و معنویت , در شفاعت گسترده در قیامت دانست به طوری که حضرت امام صادق (ع) فرمود: هر کس فاطمه معصومه را زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.
لازم به ذکر است این مراسم که با مدیحه سرایی و روضه خوانی انجام گرفت , همکاران گرامی در غم وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) دختر امام موسی بن جعفر(ع) به سوگ نشستند .

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات