۱۰ هزار واحد مسکن مهر در لرستان آماده تحویل است

۱۰ هزار واحد مسکن مهر در لرستان آماده تحویل است

http://www.bananews.ir/استاندار لرستان گفت: بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در لرستان آماده تحویل به متقاضیان است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حبیب‌الله دهمرده، در دیدار از چند طرح تولیدی و عمرانی این شهرستان افزود: در شهرستان بروجرد یک هزار واحد مسکن مهر آماده است و این واحدها به زودی به متقاضیان واگذار می‌شود. وی میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر بروجرد را ۸۰ درصد عنوان کرد و ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان در منطقه مسکن مهر بروجرد موظف به ارائه خدمات هستند.

دهمرده همچنین در دیدار از محور بروجرد- اشترینان گفت: لازم است در اجرای این طرح از سوی پیمانکار سرعت بیشتری به کار داده شود. دهمرده افزود: برای اجرای هشت کیلومتر از این طرح هیچ‌گونه مشکل اعتباری وجود ندارد و از پیمانکار خواسته شده به جدیت برای تعریض این محور اقدام کند.

وی گفت: پیمانکار قول داده که سه الی چهار کیلومتر از این محور ارتباطی را که از مجموع هشت کیلومتر باقی‌مانده است تا پایان خرداد ماه تحویل دهد.

استاندار لرستان گفت: تاکنون برای اجرای این طرح ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و برای اتمام این طرح نیز همین میزان اعتبار نیاز است که هیچ‌گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.

دهمرده یادآور شد: استان لرستان در حال حاضر به یک کارگاه توسعه تبدیل شده به صورتی که امروز شاهد اجرای عملیات چند طرح مهم عمرانی راه‌آهن دورود- خرم‌آباد - اندیمشک، راه‌آهن دورود - بروجرد - ملایر و آزادراه خرم‌آباد- اراک، سد معشوره و... در این استان هستیم.

 

 

 

    نظرات