بازدید مدیران شهری از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان رفسنجان/ رفع مسائل ومشکلات مرکز اورژانس اجتماعی در دستور کار شورای شهر

بازدید مدیران شهری از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان رفسنجان/ رفع مسائل ومشکلات مرکز اورژانس اجتماعی در دستور کار شورای شهر

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهردار به همراه رئیس اداره آموزش وپرورش از مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان؛  صبح امروز سیدحسین رحیمی رئیس و مهندس میربابایی؛ مهندس کهنوجی ؛ دکتر فتحیان؛ دکتر حکمت ؛ سیدابراهیم صباغ جعفری اعضای شورای شهر و مهندس مجید کهنوجی شهردار رفسنجان به همراه شفیعی رئیس اداره آموزش وپرورش و معاون فرهنگی شهرداری وآموزش وپرورش از مرکز اورژانس اجتماعی و مداخله در بحران فردی، اجتماعی و خانوادگی شهرستان رفسنجان بازدید کردند.

دراین بازدید بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این مرکز، مدیران شهری را در جریان عمده موارد و موضوعات مورد رسیدگی اورژانس اجتماعی شهرستان قرار داد.

وی خواستار همکاری وتعامل بیشتر شهرداری ؛ شورای شهر وآموزش وپرورش با مرکز اورژانس اجتماعی شد

برپایه این گزارش در این بازدید مدیران شهری ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط این مرکز ، با اشاره به اهمیت وجود و فعالیت این مرکز در سطح شهرستان به منظور رسیدگی و برطرف کردن مسائل ومشکلات و ناهنجاری های خانواده ها تا حد ممکن، بر حمایت مدیریت شهری برای ارتقا و گسترش امکانات این مجموعه تاکید شد.

همچنین در این بازدید اورژانس اجتماعی بعنوان متولی مداخلات خانوادگی و اجتماعی از قبیل کودک آزاری، جلوگیری از خودکشی، همسر آزاری ؛ فرار ازمنزل و …. در شرایط کنونی جامعه و آسیب‌های اجتماعی ناشی از شرایط خاص کشور یک ضرورت برشمرده شد.

در ادامه ضمن اهدا گل وهدیه نقدی به کارکنان این مرکز از زحمات مشاورین و کارکنان این مجموعه در دریافت صبورانه مراجعات و ارجاع موارد به متخصصین و پیگیری دلسوزانه تا حصول نتیجه مطلوب قدردانی شد

در پایان مدیران شهری ضمن بازدید از نزدیک در جریان مشکلات ومسائل این مجموعه قرار گرفتند و در جهت رفع مسائل مربوطه قول مساعد دادند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رفسنجان

    منبع خبر

    شورای شهر رفسنجان

    شورای شهر رفسنجان یک شورای شهر در شهر رفسنجان می باشد

      نظرات