توجه به مناطق کم برخوردار اولویت اصلی خدمات رسانی شهرداری منطقه ۳ تبریز

توجه به مناطق کم برخوردار اولویت اصلی خدمات رسانی شهرداری منطقه ۳ تبریز

به گزارش شهریار ، اکبر پورخردمند در برنامه تلویزیونی تبریزیم با اعلام این مطلب گفت: شهرداری منطقه ۳ تبریز اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در مناطق محروم و کم برخوردار را در اولویت کارها و فعالیت های خود قرار داده و تلاش می کند با توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمامی مناطق، گامی در راستای رفع مشکلات شهروندان بردارد.

وی با اعلام این که مدیریت فعلی شهرداری تبریز با اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز توجه به مناطق محروم در روند خدمات رسانی تلاش فراوانی برای تحقق خواسته های شهروندان ساکن در مناطق محروم داشته است، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز هیچ تبعیضی در توزیع و ارائه خدمات عمرانی بین مناطق محروم و مرفه شهر قائل نبوده و عمده هدف خود را توزیع عادلانه و حتی بیشتر خدمات در مناطق کم برخوردار تعیین کرده است و در همین راستا اقدام به اجرای دهها طرح و پروژه عمرانی و خدماتی و حتی رفاهی و تفریحی در این مناطق کرده است.

پورخردمند افزود: رویکرد بیشتر خدمات شهری به سمت مناطق محروم و کم برخوردار حوزه معطوف شده تا ساکنان این مناطق از خدمات مناسب شهری بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: آخرامامیه، آخر طالقانی،  مارالان و حافظ از جمله مناطقی است که در اولویت شهرداری  منطقه ۳ در زمینه ارائه خدمات و ایجاد زیر ساخت های شهری از جمله آسفالت قرار دارند.

شهردار منطقه ۳ گفت: پروژه‌های در دست اقدام ما به چند بخش تقسیم می‌شود که تعدادی از آن‌ها پروژه‌های نگهداشت شهر است که شامل آسفالت، لکه‌گیری، جدول گذاری و ... است که به صورت دائم در حال انجام است.

پورخردمند،  احداث کتابخانه و خانه های فرهنگ، جنگل کاری پارک جنگلی مارالان، طرح های مسیرگشایی، احداث چند پارک و بوستان محله ای و... را از مهم ترین و بارزترین نمونه های خدمات رسانی عادلانه شهرداری در مناطق کم برخوردار برشمرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات