اعزام پاکبان‌های برگزیده شهرداری به سفر زیارتی مشهد مقدس

با مشارکت شهرداری و اداره‌کل اوقاف استان کرمان انجام می‌گیرد؛ اعزام پاکبان‌های برگزیده شهرداری به سفر زیارتی مشهد مقدس
در قالب نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی(ع) و با مشارکت شهرداری و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، پاکبان‌های برگزیده شهرداری‌های کشور به بارگاه حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) مشرف می‌شوند.

به گزارش کرنا، معاون فرهنگی شهردار کرمان، در مراسمی که پیش از تشرف پاکبان‌های برگزیده شهرداری‌های کشور به بارگاه حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) در قالب نهمین دوره طرح زائران حرم رضوی برگزار شد، گفت: رویکرد شهرداری در این دوره، توجه ویژه به نیروهایی است که شاید در گذشته کمتر دیده شده‌اند.

عبدالرضا شیخ‌شعاعی افزود: بنای ما بر این است که در مقاطع و مناسبت‌های مختلف، از زحمات کسانی که در کف خیابان و در خط مقدم خدمات شهرداری به مردم قرار دارند، بیش از پیش قدردانی شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: وقتی ازسوی اداره‌کل اوقاف، پیشنهاد اعزام نیروهای پاکبان شهرداری به سفر زیارتی مشهد، مطرح شد، ما استقبال کردیم و وظیفه حمل‌ونقل این عزیزان بر عهده معاونت خدمات‌شهری شهرداری سپرده شد و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز به‌عنوان هماهنگ‌کننده اقدام کرد.

شیخ‌شعاعی بیان کرد: امیدواریم چنین برنامه‌هایی به همت اداره‌کل اوقاف و شهرداری ادامه داشته باشد.

محمود ایرانمنش، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز گفت: شما سفیران تمیزی و پاکی در شهر هستید و برای ما مایه افتخار است که خدمت‌گزار شما باشیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان هم با اشاره به اینکه این نهمین دوره اعزام به مشهد توسط اداره‌کل اوقاف است، گفت: پیش از این نیز تعدادی از کادر درمان به مشهد اعزام شدند و این طرح از محل نیت واقفان خیراندیش اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی بساوند افزود: نهمین دوره اعزام به سفر زیارتی مشهد با مشارکت مدیران شهرداری انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح اعزام گروه‌های مختلف از محل موقوفات مردمی، طرح بسیار خوبی است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

بساوند بیان کرد: کارهای تبلیغاتی شهرداری در زمینه فرهنگ‌سازی می‌تواند بسیار موثر باشد و یکی از این موارد، فرهنگ‌سازی درخصوص نریختن زباله در معابر عمومی است که زحمت پاک‌بانان را کم می‌کند و تاکنون نیز اقدامات خوبی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در این رابطه انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات