ضرورت تسريع در ارائه خدمات صنعت برق به مردم
به گزارش
پايگاه خبري توانير
به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران:مهندس مصطفي بابايي مديرعامل شركت در جلسه هم انديشي كه با حضور معاونين و مديران ستادي و امورهاي هشتگانه برگزار شد بيان داشت:ما به عنوان يك شركت خدمت رسان بايد علاوه بر خلاقيت در اجراي فرآيندها، تسريع در پاسخ گويي ، ارايه گزارشات به سازمان هاي بالادست و ارايه خدمات بهينه به مشتركين و متقاضيان و شاخص محور شدن فعاليتها را مدنظر قرار دهيم.
رئيس هيأت مديره اين شركت ادامه داد : در شرايط كنوني تمامي مديران و همكاران علاوه بر وظيفه شهروندي ، وظيفه دولتمردي نيز دارند كه بايد با ارايه خدمات بهينه به متقاضيان و سهولت در ارايه خدمات سهم خود را در ايجاد آرامش و آسايش در بين مردم ايفا كنند.
اين مقام مسئول گفت : تعامل و ارايه مشكلات و مسايل با نمايندگان مردم شهرستان هاي تحت پوشش در مجلس شوراي اسلامي بايد به طور مستمر انجام گيرد تا با جلب همراهي و همراهي آنها بتوانيم گام هاي ارزنده اي در توسعه فعاليت ها و ارايه خدمات بهتر به مردم داشته باشيم.
بابايي افزود: با توجه به محدوديت هاي مالي و نقدينگي در اجراي طرح ها و پروژه ها هزينه ها متناسب با منابع در نظر گرفته شود.
مديرعامل شركت افزود: پرداخت به موقع حقوق و مزايا به همكاران رسمي، پيمانكار و حجمي بايد موردنظر قرار گيرد.
وي بازنگري در رسيدگي به تجهيزات موجود در انبار و خارج كردن تجهيزات مازاد را مورد تاكيد قرار داد و گفت: با اخذ مجوزهاي لازم تجهيزاتي كه مورد نياز نيست از طريق مزايده به فروش رسانده شود تا از درآمدهاي حاصل آن فعاليت هاي مثمر ثمر ديگري انجام شود.
نظرات