ضرورت تسريع در ارائه خدمات صنعت برق به مردم

ضرورت تسريع در ارائه خدمات صنعت برق به مردم

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق غرب مازندران:مهندس مصطفي بابايي مديرعامل شركت در جلسه هم انديشي كه با حضور معاونين و مديران ستادي و امورهاي هشتگانه برگزار شد بيان داشت:ما به عنوان يك شركت خدمت رسان بايد علاوه بر خلاقيت در اجراي فرآيندها، تسريع در پاسخ گويي ، ارايه گزارشات به سازمان هاي بالادست و ارايه خدمات بهينه به مشتركين و متقاضيان و شاخص محور شدن فعاليتها را مدنظر قرار دهيم.
رئيس هيأت مديره اين شركت ادامه داد :  در شرايط كنوني تمامي مديران و همكاران علاوه بر وظيفه شهروندي ، وظيفه دولتمردي نيز دارند كه بايد با ارايه خدمات بهينه به متقاضيان و سهولت در ارايه خدمات سهم خود را در ايجاد آرامش و آسايش در بين مردم ايفا كنند.
اين مقام مسئول گفت : تعامل و ارايه مشكلات و مسايل با نمايندگان مردم شهرستان هاي تحت پوشش در مجلس شوراي اسلامي بايد به طور مستمر انجام گيرد تا با جلب همراهي و همراهي آنها بتوانيم گام هاي ارزنده اي در توسعه فعاليت ها و ارايه خدمات بهتر به مردم داشته باشيم.
بابايي افزود: با توجه به محدوديت هاي مالي و نقدينگي در اجراي طرح ها و پروژه ها هزينه ها متناسب با منابع در نظر گرفته شود.
مديرعامل شركت افزود: پرداخت به موقع حقوق و مزايا به همكاران رسمي، پيمانكار و حجمي بايد موردنظر قرار گيرد.
وي بازنگري در رسيدگي به تجهيزات موجود در انبار و خارج كردن تجهيزات مازاد را مورد تاكيد قرار داد و گفت: با اخذ مجوزهاي لازم تجهيزاتي كه مورد نياز نيست از طريق مزايده به فروش رسانده شود تا از درآمدهاي حاصل آن فعاليت هاي مثمر ثمر ديگري انجام شود.


لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات