شهردار بروجن از آمادگي کامل نيروها و ماشين‌آلات ستاد مديريت بحران شهرداري اين شهر براي مقابله با بارش هاي زمستاني خبر داد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن : حمزه علي ولييان  با بيان اينکه برنامه‌هاي ستاد مديريت بحران شهرداري بروجن در سال‌هاي قبل برنامه ريزي شده و با شروع فصل سرما بازنگري بر روي آن انجام مي‌شود. گفت: سرويس و تعميرات لازم بر روي تمامي ماشين آلات مورد نياز ستاد مديريت بحران شهرداري انجام شده است .
شهردار بروجن افزود: جلسه ستاد مديريت بحران شهرداري با حضور اعضا تشکيل و نيروها شيفت‌بندي شد و هنگام بارش برف به صورت شيفتي با حضور در مناطق تعيين شده سه گانه  به شهروندان خدمات‌رساني خواهند کرد .
ولييان  با بيان اينکه به مقدار لازم نمک براي جلوگيري از يخ زدگي معابر و سوخت ماشين آلات خريداري و ذخيره شده است، ادامه داد: براي زمان بارش برف، تدابير مناسب براي پاکسازي و بازگشايي خيابان‌هاي اصلي و مسيرهاي منتهي به مراکز درماني، بيمارستان‌، اورژانس و ... پيش‌بيني شده است .
وي خاطرنشان کرد: شهرداري براي جلوگيري از شکستن و سقوط شاخه‌هاي درختان و واردکردن خسارات جاني و مالي به شهروندان، درختان پرخطر فضاي سبز شهري را هرس کرده است و نيروها در هنگام بارش برف به صورت مرتب درختان را شاخه تکاني و از شکسته شدن آن‌ها جلوگيري خواهند کرد .
شهردار بروجن  با بيان اينکه در هنگام بارش برف نمي‌توان به طور کامل معابر اصلي و فرعي شهر را پاکسازي و مشکلات آن را رفع کرد، افزود: مديريت شهري همواره تلاش مي‌کند در حوادث بارش برف با استفاده از نيروها و بکارگيري امکانات و ماشين آلات خود و کمک دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط و شهروندان مشکلات اين شهر را رفع کند .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری بروجن

    منبع خبر

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن

    شهرداری بروجن یک شهرداری در شهر بروجن می باشد

      نظرات