مديرعامل برق پايتخت تاكيد كرد: مديران اين شركت موظف ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تهران بزرگ؛ به دنبال راه اندازي سامانه ارتباط مردم و مسئولان در اين شركت، روز يكشنبه؛ 22 آبان ماه "كامبيز ناظريان" مديرعامل برق پايتخت با حضور در محل اين سامانه به صورت مستقيم پاسخگوي تماس هاي تلفني شهروندان تهراني با تلفن 85121 بود.

"ناظريان" در حاشيه اين ارتباط تلفني و در گفتگوي با خبرنگار اين دفتر با اشاره به اهميت حذف موانع ارتباط بين مديران با شهروندان گفت: در راستاي اهداف وزارت نيرو مبني بر تسهيل ارتباط مردم و مسئولان، اين شركت نيز اقدام به راه اندازي سامانه اي با هدف ايجاد امكان تماس مستقيم تلفني با مديران ارشد خود كرده و در همين راستا مشتركان برق پايتخت و شهروندان تهراني مي توانند روزهاي يكشنبه هر هفته از ساعت 11 تا 12 از طريق تلفن 85121 با مديران ارشد اين شركت بدون واسطه، گفتگو و درخواست ها و مطالبات خود را مطرح كنند.

وي تصريح كرد: تمامي مديران اين شركت موظف به پاسخگويي به شهروندان هستند و در همين راستا تلاش خواهيم كرد با حضور ميداني مديران در عرصه اجرايي و همچنين ارتباط مستقيم و بي واسطه مشتركان، هرگونه مطالبه و درخواست ذينفعان در چهارچوب قانون در كوتاه ترين زمان ممكن، شناسايي و مرتفع شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات