پیش‌فروش مسکن در پردیس متری ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

پیش‌فروش مسکن در پردیس متری ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

http://www.bananews.ir/قائم‌مقام شهر جدید پردیس با بیان اینکه قیمت مسکن در این شهر در دو ماه گذشته ثابت بوده است گفت: قیمت پیش‌فروش مسکن برای سال آینده در پردیس از سوی شرکتهای خصوصی متری یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رادمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سول که آیا در دو ماه گذشته قیمت مسکن در شهر پردیس افزایش داشته است افزود: شرکت‌های خصوصی ‌سازنده مسکن در پردیس در حال حاضر پیش‌فروش مسکن سال آینده را با متری یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان آغاز کرده اند و به نظر می رسد این قیمت در مقایسه با قیمت های کنونی چندان افزایش ندارد.

وی ادامه داد:‌ با توجه به این قیمت‌هایی که شرکت‌های سازنده ارائه می‌کنند، قیمت مسکن در این شهر که نزدیک‌ترین شهر جدید به تهران است در دو ماه گذشته هیچ افزایش نداشته و ثابت بوده است.

وی در خصوص مکان‌یابی منانسب شهر چدید پردیس گفت: این شهر یکی از شهرهای جدیدی است که مکان‌یابی مناسب آن باعث شده تا جمعیت‌پذیری آن در سال‌های گذشته سرعت بسیاری داشته باشد.

رادمحمدی ادامه داد: طی ۱۷ سال در شهر جدید پردیس ۵۰ هزار نفر سکونت داشتند اما با توجه به حرکت‌های مناسب دولت برای این شهر تنها در ۱٫۵ سال گذشته ساکنان این شهر از ۵۰ هزار نفر به ۱۰۰ هزار نفر افزایش یافت.

قائم‌مقام مدیرعامل شهر جدید پردیس خاطرنشان کرد: در شهر جدید پردیس ۱۳ هزار مسکن مهر در حال احداث بود که ۴ هزار مسکن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در طول سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

رادمحمدی افزود:‌ از مجموع ۹ هزار واحد مسکونی باقیمانده بیش از ۱۳۰۰ واحد مسکونی مهر تا پایان تیرماه، ۲۷۰۰ واحد مسکونی تا شهریورماه و مابقی تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

 

    نظرات