ترمیم و مرمت آبنمای بوستان قرآن با اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار

به گزارش شهریار ، محمد رشتبری در بازدید از این پروژه اظهار کرد: آبنمای بوستان قرآن که مطابق با معماری سنتی و اسلامی بوده، فضایی پویا و زنده را در این محل که معماری ایرانی اسلامی داشته، فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ترمیم و نگهداشت بافت بوستان قرآن، گفت: آبنمای بوستان قرآن توسط معاونت فنی عمرانی شهرداری ترمیم و مرمت شد و عایق‌بندی آن اصلاح و لوله‌ها و پمپ‌های آن تعویض شد.
رشتبری همچنین به استفاده از کاشی‌های سنتی در اجرای کاشی‌کاری مجدد این آبنما اشاره کرد و افزود: در راستای زیباسازی آبنما، کاشی‌های رویه آن نیز تعویض شد.
شهردار منطقه ۷ تبریز با اشاره به اهمیت ویژه نگهداشت و مرمت بوستان قرآن یادآور شد: معماری به کار رفته در احداث بوستان قرآن و تمامی المان‌های این مجموعه بهره گرفته شده از معماری سنتی و ایرانی اسلامی بوده که یکی از عوامل مقبولیت این مجموعه فضای آرامش‌بخش و همخوان با فرهنگ و ارزش‌های این شهر و مردمانش بوده که در زیبایی بافت شهری نیز تاثیرگذار است. از این رو شهرداری منطقه نیز در نگهداشت این مجموعه تلاش مضاعفی داشته و بر احداث مجموعه‌هایی همخوان با معماری‌های سنتی ایرانی اسلامی تاکید دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات