پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پی حادثه تروریستی ایذه

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز در پی حادثه تروریستی ایذه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سیاوش محمودی به نیابت از اعضای شورا در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در شهرستان ایذه، شهادت تعدادی از هموطنانمان در این حادثه تروریستی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی شهرستان ایذه که منجر به شهادت و مجروح ‌شدن جمعی از هموطنانمان از جمله شهادت یک کودک ۹ ساله شد موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این عملیات تروریستی ناجوانمردانه که نشانه ناامیدی دشمنان نظام، اسلام و انقلاب از ایجاد اختلال، یاس و ناامیدی در میان امت مسلمان و ملت ولایتمدار ایران اسلامی است، بار دیگر چهره واقعی تروریسم را به نمایش گذاشت و ضمن اثبات اتحاد ننگین میان گروه‌های تروریستی مزدور، دولت‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا و اسرائیل، بار دیگر حقانیّت و مظلومیّت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشید و هموطنان آگاه نیز مانند گذشته ثابت خواهند کردند اینگونه حوادث باعث بیشتر شدن اتحاد آن‌ها در مقابل نظام استکباری خواهد شد.

بدون شک آمران و عاملان این جنایات کورکورانه و خصمانه می‌دانند که باید در برابر وجدان‌های بیدار جهان پاسخگوی اقدامات خود بوده و قطعاً این اقدام آن‌ها بی جواب نخواهد ماند.

اینجانب به نیابت از شورای اسلامی کلانشهر اهواز شهادت مظلومانه جمعی از هموطنانمان در شهرستان ایذه را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای مجروحان این حادثه نیز سلامتی و شفای عاجل مسالت می‌نمایم.

سیاوش محمودی
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات