نرخ جدید کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری در نیمه دوم سال اجرایی شد

نرخ جدید کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری در نیمه دوم سال اجرایی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: در ابتدای سال جاری، با مصوبه شورای اسلامی شهر و تأیید فرمانداری، افزایش نرخ کرایۀ ناوگان تاکسیرانی قزوین در سال 1401 شامل تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی در تمامی مسیرها و خطوط نسبت به سال گذشته، با 70 درصد افزایش به طور میانگین به سازمان تاکسیرانی ابلاغ شد و مقرر گردید افزایش نرخ های کرایه در طول سال در طی دو مرحلۀ شش ماهه اجرایی شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، پس از اجرایی شدن افزایش 40 درصدی نرخ کرایه در شش ماهۀ اول سال، افزایش مرحله دوم با 30 درصد میانگین به اجرا درآمد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: برچسب نرخ کرایه های شش ماهه دوم سال 1401 بین رانندگان تاکسی در حال توزیع است و تمامی رانندگان تاکسی مکلف به نصب آن در سمت راست شیشه جلوی تاکسی هستند تا برای مسافرین قابل دید باشد. رانندگان محترم تاکسی برای دریافت نرخ نامه های جدید می توانند به مسئولین خطوط و نیروهای گشت و بازرسی مستقر در شهر مراجعه کنند.

وثوق نیا در خاتمه گفت: شهروندان در صورت مشاهدۀ هر گونه تخلف در خصوص دریافت نرخ کرایه می­توانند شکایات خود را به طور حضوری با نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی مستقر در سطح شهر، سامانه پیامکی 30007133 و سامانه ارتباطات مردمی 137 مطرح کنند. بدیهی است که گزارش های ارائه شده قابل طرح در هیئت انضباطی بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات