اولین نشست هماهنگی مدیران سازمان با رییس و هیات رییسه جدید سازمان

اولین نشست هماهنگی مدیران سازمان با رییس و هیات رییسه جدید سازمان

روز چهارشنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ اولین نشست هماهنگی مدیران سازمان با رییس و هیات رییسه جدید سازمان در محل سالن جلسات هیات مدیره برگزار شد.

در این دیدار که علاوه بر رییس و هیات رییسه برخی از اعضای هیات مدیره و معاونان سازمان نیز حضور داشتند، دکترعلیرضا مجربی کرمانی با اشاره به حضور پیشین خود در مسوولیت ریاست سازمان، عدم تغییر در بسیاری از سیستم های معیوب و فرآیندهای ناکارآمد در طی این ۵ سال را یک ایراد اساسی برشمرد که برای یک سازمان که مدعی پویایی و پیشرو بودن است یک آفت محسوب می شود.




وی ویژگی مدیران کارآمد را ارایه پیشنهادات اصلاحی برشمرد و از مدیران سازمان خواست تا در محدوده تحت مدیریت خود برای اصلاح و تعالی سیستم طرح و پیشنهاد بدهند.

مهندس فریده قدیری نایب رییس اول سازمان نیز در سخنانی سیستم قائم به فرد وعدم تعریف جانشین برای انجام فرآیندهای سازمان را یک آسیب برشمرد و اقدام مدیران برای اصلاح این ساختار از طریق آموزش افراد جانشین ضروری دانست .




مهندس امید رضوانی فر نایب رییس دوم سازمان نیز در سخنانی عدم تعریف دقیق تر شرح وظایف واحد ها و اشخاص را یک خلا مهم در سازمان دانست و بر سپردن وظایف متناسب با توانمندی ها به افراد تاکید کرد.

وی همچنین تکریم مراجعان را دستور کار همواره واحدهای سازمان تعریف کرد و نظارت پیوسته مدیران را بر انجام امور مراجعان همراه با تکریم و در اسرع وقت خواستار شد.




در این جلسه یکایک معاونان و مدیران حاضر ضمن شرح مختصر اقدامات انجام شده در طی یکسال گذشته به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت تسهیل و تسریع ارایه خدمات و تکریم مراجعان پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات