کیش، قطب عظیم ساخت و ساز کشور محسوب می شود

کیش، قطب عظیم ساخت و ساز کشور محسوب می شود

http://www.bananews.ir/مجری نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان در کیش گفت: اکنون جزیره کیش به عنوان قطب عظیم ساخت و ساز کشور محسوب می شود و قابلیت پوشش منطقه را دارد .

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)'مجید تفضلی 'روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: مرحله دوم نخستین نمایشگاه یک ساله صنعت ساختمان (Buildex) در جزیره کیش روز نهم خرداد ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی کیش به وسعت شش هزار و ۵۴۵ متر مربع و برای غرفه های آن سه هزار و ۲۵۰ متر مربع اختصاص یافته است گشایش یافت.

وی افزود: براساس اطلاعات موجود سهم شرکت های خارجی هفت درصد است که امیدوار هستیم با رایزنی های صورت گرفته، درصورت افزایش شمار شرکت های خارجی این رقم تا ۳۰درصد افزایش یابد .

تفضلی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

به گفته مدیر هلدینگ آفتاب راهبر ایرانیان، شمار شرکتهای حاضر در نمایشگاه تاکنون به ۲۷ شرکت رسیده و در واقع باید تاکید کنم این مجموعه محل حضور شرکت های دارای' برند ' است .

تفضلی از نمایشگاه صنعت ساختمان در کیش به عنوان ' اکسپو ' یاد کرد که دوره یک ساله دارد و تاکنون در خاورمیانه هیچ نمایشگاهی برای چنین دوره ای طراحی و اجرا نشده است.

وی خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه در واقع مرجعی در صنعت ساختمان محسوب می شود که علاوه برایران، در سطح منطقه نیز فناوری های نوین را معرفی می کند .

مجری نمایشگاه صنعت ساختمان کیش تصریح کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان معتبر مصالح ساختمانی، جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش گذاشته اند و خوشبختانه فعالان بخش ساخت و ساز شرکت های ایران و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس این امکان را دارند تا بسیاری از نیازهای خود را در یک مجموعه نمایشگاهی تامین کنند.

تفضلی ادامه داد: صنعت ساختمان دارای ۲۷۵ رشته زیر مجموعه است و با رشد این بخش شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود .

وی در قسمت دیگری از سخنان خود درخصوص دلایل اصلی برگزاری این نمایشگاه یکساله در جزیره کیش توضیح داد: این جزیره از ظرفیت های بسیار بالایی برای تبدیل شدن به بازار بین المللی صنعت ساختمان برخوردار بوده و با توجه به عدم نیاز به روادید برای میهمانان خارجی، معافیت مالیاتی و اعمال نشدن تعرفه های گمرکی، می توان زمینه فروش بدون واسطه کالاها و فناوریهای های مرتبط با صنعت ساختمان را فراهم کرد.

مدیر هلدینگ آفتاب راهبر ایرانیان افزود: اکنون کیش به عنوان قطب عظیم ساخت و ساز کشور محسوب می شود و قابلیت پوشش منطقه را دارد .

مجری نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان گفت: رقم سرمایه گذاری صورت گرفته در این نمایشگاه به ۱۰ میلیارد ریال رسیده که بدون بهره گیری از نظام بانکی هزینه شده است

 

 

    نظرات