تصویب دستورالعمل کاهش تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری مبارکه در شورای اسلامی شهر

تصویب دستورالعمل کاهش تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری مبارکه در شورای اسلامی شهر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، بهزاد صالحی مدیر واحد درآمد شهرداری مبارکه با اعلام این خبر گفت : در راستای خدمت و مساعدت به شهروندان محترم جهت پرداخت عوارض ، با پیشنهاد شهردار محترم دستورالعمل کاهش تعرفه تدوین و به تصویب شورای اسلامی شهر مبارکه رسید .

صالحی افزود: از ابتدای آذرماه لغایت 15 اسفندماه سال جاری کاهش تعرفه در عوارض ساختمانی با کاربری مسکونی و غیر مسکونی ،عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح های عمرانی و توسعه معابر شهری  ،عوارض کسب و پیشه و عوارض فعالان بازرگانی ، خدماتی و ... اعمال می گردد.

مدیر درآمد شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد : تعرفه عوارض با کاربری مسکونی و غیرمسکونی شامل عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری ، پذیره زیربنا ، تراکم ، بالکن و پیش آمدگی و آتش نشانی می باشد .

وی گفت : از تاریخ اول آذر لغایت 30 آذر 35 درصد ، از اول دی لغایت 30 دی 30 درصد و از ابتدای بهمن لغایت 15 اسفند 25درصد تخفیف در بخش عوارض مسکونی اعمال می گردد.

صالحی در خصوص کاهش تعرفه عوارض غیر مسکونی نیز افزود: از ابتدای آذر لغایت 30 آذر 40 درصد ، اول دی لغایت 30 دی 35 درصد و اول بهمن لغایت 15 اسفند 30 درصد تخفیف اعمال خواهد گردید.

وی به سایر تخفیفات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در تعرفه عوارض ارزش افزوده در طرح های عمرانی و توسعه معابر شهری 15 درصد ، تعرفه عوارض کسب و پیشه و عوارض فعالان اقتصادی ، بازرگانی و ... 40 درصدکاهش پیش بینی گردیده است.

مدیر واحد درآمد شهرداری مبارکه به توجه ویژه به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی در این بسته تخفیفی نیز اشاره و خاطر نشان کرد : در این دوره برای شهروندان تحت پوشش بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادهای خیریه 50 درصد کاهش تعرفه بهای خدمات شهری لحاظ گردیده است.


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات