شورای خیرین شهری تبریز تشکیل می‌شود

شورای خیرین شهری تبریز تشکیل می‌شود

به گزارش شهریار ، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: به دلیل عدم تناسب بین درآمدها و هزینه ها در شهرداری تبریز باید از ظرفیت مشارکت خیرین در مسائل شهری استفاده حداکثری شود.

حجت الاسلام و المسلمین رسول برگی افزود: تاسیس شورای خیرین شهری موجب تشویق و جذب خیرین تبریزی می‌شود که این امر مبارک تاثیر بسزایی در توسعه هرچه بیشتر شهر خواهد داشت.

وی با ارائه پیشنهادی در این خصوص تصریح کرد: دو عضو شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به همراه یکی از معاونان و رئیس سازمان فرهنگی در شورای خیرین شهری تبریز عضو شوند و این شورا هر ماه یک جلسه برگزار کرده و خروجی و نتایج بررسی را در صحن علنی شورای اسلامی شهر گزارش دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به تعدد خیرین تبریزی در اقصی نقاط جهان یادآور شد: بسیاری از خیرین تبریزی مشتاق مشارکت در آبادانی و توسعه شهر مادری خود هستند.

فریدون بابایی اقدم دیگر عضو شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این خصوص اظهار کرد: خیرین ظرفیت خوبی برای کمک به بهبود وضعیت درمانی تبریز و ساخت مدارس هستند و شهرداری می‌تواند با مشارکت این دلسوزان، اماکن فرهنگی احداث کند. هر اندازه مشارکت خیرین در مدیریت شهر بیشتر باشد وضعیت سرانه‌های شهری نیز بیش از پیش بهبود می‌یابد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با تصویب کلیات تاسیس شورای خیرین شهری تبریز و دبیرخانه دائمی آن موافقت کرده و شهرداری را موظف کردند حداکثر تا مدت چهل روز دستورالعمل اجرایی این‌ موضوع را به شورای اسلامی ارائه کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات