کارنامه صفر تولید اتوبوس در چهار ماه گذشته

وی ادامه داد: عقب‌ماندگی در حوزه اتوبوسرانی بسیار زیاد است و تعهدی با وزارت کشور داریم که بر اساس آن باید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران تحویل داده می‌شد؛ شهرداری تهران به تعهد خود عمل کرده اما شرکت سازنده به تعهد خود عمل نکرده است. بهرامی با بیان اینکه با ۵ شرکت برای اتوبوس‌‌های برقی و گازوئیلی مذاکره کرده‌‌ایم، افزود: اتوبوس‌‌های بخش خصوصی ۱۰ سال تعهد کار دارد و این در حالی است که عمر اتوبوس‌‌های بخش خصوصی بیش از ۱۵ سال است و اکنون می‌توان آنها را اسقاط کرد.

متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد

    منبع خبر

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات