قیمت بندی مناطقی که در لیست و محدوده شهر قرار نداشتند در دستور کار کمیسیون عمران و شهرسازی قرار گرفت

قیمت بندی مناطقی که در لیست و محدوده شهر قرار نداشتند در دستور کار کمیسیون عمران و شهرسازی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون عمران،معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اهواز روز یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.

حمید دغاغله با اشاره به دستور کار این جلسه اظهار کرد: قیمت بندی مناطقی مثل شهرک صنعتی و مجموعه تالارها که در لیست قیمت بندی شهری وجود نداشتند دستور کار این جلسه کمیسیون بود که امروز در کمیسیون بررسی و با توجه به شرایط و محدوده محیطی و قیمتی این مناطق، قیمت بندی ها انجام و به تصویب کمیسیون رسید.

وی همچنین به وجود درخواست های مردمی در حوزه شهرسازی در منطقه چهار شهرداری اشاره داشت و افزود: یکی دیگر از مسائلی که در این جلسه کمیسیون مطرح و مورد بررسی قرار گرفت مسائل مربوط به حوزه شهرسازی در منطقه ۴ شهرداری بود که مقرر شد شهرداری منطقه طی مدت معین شده نظر خود را درخصوص موارد فنی این درخواست های مردمی به شورا ابلاغ کند تا درخواست ها و مشکلات مردم هرچه سریع تر تعیین تکلیف و به نتیجه مطلوب برسد.

گفتی است این کمیسیون با دستور کار بررسی ارزش معاملاتی سال ۱۴۰۱ املاک در شهرداری اهواز و همچینین درخواست آقای رمضان سلیمانی با حضور آقایان آذربایجانی، هدایت اله زارع زاده، بیت سیاح، قنواتی و سرکار خانم عالی پور برگزار شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات