اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارهای شهری در حوزه شهرداری منطقه ۳ تبریز

به گزارش شهریار ، اکبر پورخردمند با تاکید بر اهمیت و ضرورت ساماندهی و نظارت بر فعالیت بی‌ضابطه وانت بارها در سطح حوزه منطقه ۳ گفت: برای ساماندهی وانت بارهای شهری که یکی از معضلات ترافیکی و اجتماعی است، طرح مطالعاتی از سوی شهرداری تبریز اراِئه شده که عملیات اجرایی این طرح در حوزه شهرداری منطقه ۳ آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد راهبندان و ترافیک در برخی مناطق و خیابان‌های اصلی و نیز بر هم زدن آسایش شهروندان از تبعات منفی فعالیت وانت بارها است، افزود: با اجرای این طرح، علاوه بر حل معضلات و مشکلات ترافیکی، زمینه برای فعالیت بی‌دغدغه این مشاغل نیز فراهم خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ همچنین از مکان‌یابی و جانمایی محل استقرار وانت بارها در سطح حوزه منطقه ۳ خبر داد و گفت: از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز و همچنین سازمان حمل و نقل بار شهرداری به همه رانندگان وانت بارها ابلاغ شده تا برای ثبت نام و تعیین محل استقرار در سطح منطقه اقدام کنند.

به گفته پورخردمند، در حوزه منطقه ۳ نیز محل استقرار وانت بارها مکان‌یابی شده است و در صورت عدم مراجعه مالکان خودرو در زمان مقرر در برابر مقررات و ضوابط شهرداری، نسبت به جمع‌آوری وانت بارها اقدام خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات