لایحه مدیریت واحد شهری در حال تدوین است

لایحه مدیریت واحد شهری در حال تدوین است


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز، سیاوش محمودی روز دوشنبه در هشتاد و چهارمین جلسه رسمی در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، اظهار کرد: ساماندهی نیروی انسانی به منظور ارتقای بهره وری از ظرفیت های موجود و ارتقای خدمات به مردم ضروری است.

وی با اشاره به سخنان رییس جمهور در ۲۸ آبان ماه امسال در یازدهمین اجلاس عالی شوراهای اسلامی گفت: توجه ویژه رییس جمهور به جایگاه شورا در قانون گذاری، ارایه خدمت به مردم و ایجاد عدالت و رفع تبعیض قابل تقدیر است.

محمودی با بیان اینکه بر اساس قانون شورای اسلامی شهر به عنوان رکن تصمیم گیری و تصمیم سازی در کشور جایگاه مهمی دارد افزود: با توجه به مراحل نهایی تدوین برنامه هفتم توسعه در دولت، رییس جمهور بر نقش آفرینی شوراها برای ارایه پیشنهادها با نگاه ملی به منظور حل مشکل شوراها و شهرها در آن جلسه تاکید کرد.

وی در ادامه با تسلیت حادثه تروریستی ایذه گفت: بر اساس اعلام دستگاه قضایی ۶۱ نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه دستگیر شده است که از دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی برخورد قاطع با عوامل اصلی این حادثه را داریم.

در حادثه تروریستی ایذه در ۲۵ آبان هفت نفر به شهادت رسیدند و تعدادی مجروح شدند.

طرح ایجاد شناسامانه فنی ساختمان به تصویب رسید و همچنین لایحه نامگذاری ۲۱ مورد از معابر و میادین سطح شهر و همچنین از دستور جلسات امروز شورای اسلامی کلانشهر اهواز بود که به تصویب اعضای این شورای رسید.

همچنین طرح توانمندسازی مساجدسطح شهر در زمینه صدور پروانه تجاری یکی دیگر از دستور کارهای جلسه امروز شورای شهر اهواز بود که در تهایت عضای این شورا به بازگشت این طرح به کمیسیون رای دادند.

استفساریه در خصوص مصوبه مناقصه ۳۰۸ نفر نیروی انسانی بخش حراست شهردرای اهواز موضوع دیگری بود که به صورت غیرعلنی در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت./ایرنا لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات