جلسه مشترک هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با مهندس نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان

جلسه مشترک هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با مهندس نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در این جلسه آقای مهندس یزدی نژاد رییس سازمان ، خانم دکتر محمودی نایب رییس اول ، آقای مهندس احتشامی نایب رییس دوم ، خانم دکتر ابراهیم زاده دبیر هیات رییسه و آقای مهندس سلطانی خزانه دار سازمان حضور داشتند .
در ابتدای جلسه مهندس یزدی نژاد اظهار امیدواری کرد با حمایتهای اداره کل راه و شهرسازی بعنوان نهاد ناظر بر سازمان مسایل و مشکلات سازمان مرتفع گردد ، وی همچنین اجرای بخشنامه تعارض منافع را یکی از مهمترین دغدغه های سازمان دانست و افزود : برخی مدیران کل هنوز در اجرای این بخشنامه مقاومت میکنند و انتظار داریم با پیگیری اداره کل راه و شهرسازی بخشنامه تعارض منافع برای همه ادارات اجرایی گردد .
رییس سازمان در ادامه کنترل و بررسی نقشه ها را از مهمترین دغدغه های سازمان برشمرد و گفت : مهمترین دستور کار اولین جلسه هیات مدیره سازمان بررسی این موضوع خواهد بود .
وی در انتها حرکت در مسیر قانون را مهمترین وظیفه سازمان دانست و اظهار امیدواری کرد در فضایی آرام و بدون هیجان ، سازمان در مسیر رفع مشکلات جامعه مهندسی گام بردارد.
مهندس نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز ضمن تبریک به منتخبان هیات رییسه سال دوم گفت : اجرای بخشنامه تعارض منافع بسیار حائز اهمیت بوده و همه باید بپذیریم منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهیم .
وی با اعلام اینکه از همه اعضای هیات مدیره میخواهم تا از رییس و هیات رییسه حمایت کنند ، از برخی اظهار نظرهای رسانه ای نیز گلایه نمود .
در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تاکید بر افزایش چتر حمایتی سازمان از اعضا ، فعالیت مجدد شرکت تعاونی مازندنظام را خواستار شد و افزود : در نهضت ملی مسکن میتوان از ظرفیتهای مهندسین استفاده نمود و اینگونه فعالیتها بسیار ماندگار خواهد بود .
وی از رییس سازمان خواست تا سازمان به انبوه سازان به چشم مشتریان ویژه نگاه نماید تا چالشهای موجود میان انبوه سازان و سازمان به حداقل برسد .
مهندس نظری در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل بابت تعامل با سازمان جهت ارائه خدمت به مهندسین و مردم خواستار حل مشکلات ساختمان شماره ۲ سازمان با بانک تجارت شد و اعلام آمادگی کرد تا اداره کل نیز در این مورد به سازمان کمکهای لازم را ارائه نماید.
در ادامه جلسه مهندس رهگشا معاون اداره کل راه و شهرسازی ، مهندس اسماعیلی رییس اداره نظام مهندسی اداره کل و اعضای هیات رییسه سازمان به بیان نظرات خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران یک انجمن در شهر ساری می باشد

      نظرات