لزوم توجه به احیای فضاهای ورزشی رها شده و...

لزوم توجه به احیای فضاهای ورزشی رها شده و...

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، قاسم اللهیاری رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه شهرداری قزوین مبنی بر احداث دو زمین چمن مصنوعی با مشارکت آموزش و پرورش استان اظهار کرد: تردیدی در اقدام شهرداری قزوین در افزایش سرانه فضای ورزشی با احداث دو زمین چمن مصنوعی وجود ندارد، اما ابتدا ضرورت دارد شهرداری  نسبت به تعیین تکلیف زمینهای ورزشی رها شده و مستهلک خود اقدام نماید.

وی افزود: زمین چمن مصلی ،زمین چمن میلاد و مابقی فضاهای ورزشی رها شده در شهر قزوین نیازمند مدیریت و احیا هستند و ضرورت دارد مدیریت شهری قزوین به این موضوع رسیدگی نماید.

به گفته وی، اگر شهرداری قزوین اعتبار برای احداث زمین چمن مصنوعی دارد می تواند این اعتبار را برای احداث زمین چمن مصنوعی در نواحی کم برخوردار و نواحی منفصل شهری هزینه کند تا  عموم مردم و شهروندان بدون محدودیتی از آن استفاده نمایند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار برگزاری محافل قرآنی و مجالس انس با قرآن کریم شد وگفت: طرح برگزاری محافل قرآنی در محلات باید جدی تر و پرو رنگ تر اجرا شود تا بتوانیم در دوران مسئولیت خود در شورا در راستای خدمت به شهروندان قرآن محور حرکت نماییم.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات