مسابقات طناب کشی و دارت ویژه تاکسیرانان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

مسابقات طناب کشی و دارت ویژه تاکسیرانان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: با توجه به اهمیت ورزش در سلامتی و نشاط و شادابی تاکسیرانان که منجر به ارائه خدمات مطلوب تر توسط تاکسیرانان به شهروندان خواهد شد، یک دوره مسابقه طناب کشی و دارت ویژه تاکسیرانان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در روز دوشنبه 7 آذر 1401 در ورزشگاه اختصاصی تاکسیرانان واقع در تقاطع خیابان نواب – شهید انصاری، جنب امامزاده سلطان سید محمد (ع) برگزار شد که در پایان تیم های سالار، تاکسیرانی و شهید بابایی مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات 10 تیم به رقابت پرداختند که در دیدار نهایی، تیم سالار با غلبه بر تیم تاکسیرانی به قهرمانی رسید و در دیدار رده بندی نیز تیم شهید بابایی با شکست دادن تیم تاکسی بیسیم 133 به مقام سوم دست یافت. در رشتۀ دارت و پرتاب هدف نیز 65 تاکسیران شرکت کردند که در پایان، آقایان مرتضی خوانساری، محمد فرزدقی و بهمن نوری به مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

وثوق نیا گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات با حضور آقایان حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر و اسماعیل عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری برگزار شد.

وی افزود: در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات، نهادهای متعددی سازمان تاکسیرانی را یاری کردند که به همین مناسبت از رئیس و وروابط عمومی هیئت طناب کشی استان قزوین، رئیس هیئت دارت استان قزوین و همچنین تمامی تاکسیرانان  که دراین مسابقات حضور داشتند تشکر و قدردانی نماییم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه تصریح کرد: رانندگی تاکسی جزو مشاغل سخت است که امیدواریم  برگزاری چنین مسابقاتی موجب ایجاد حس نشاط و شادابی در میان آنان شود.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات