فراخوان دعوت از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان فعال در ...

فراخوان دعوت از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان فعال در ...

پژوهشگاه نیرو از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه‌های آب و برق، جهت حضور در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو و نمایشگاه جانبی آن که طی روزهای 27 الی 29 آذرماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌گردد، دعوت به عمل می‌آورد.
پژوهشگاه نیرو در نظر دارد به منظور همرسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، شکل‌گیری فعالیت‌های دانش‌بنیان جدید و پشتیبانی و رفع موانع تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در صنعت آب و برق، از تعدادی از شرکت‌های فناور و دانش ‌بنیان فعال در حوزه‌های مختلف صنعت آب و برق دارای محصول یا خدمت با حداقل سطح بلوغ فناوری شش (TRL≥6)، دعوت نماید تا در نمایشگاه محصولات صنعت آب و برق که 27 تا 29 آذرماه 1401 در محل پژوهشگاه نیرو و در حاشیه جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار می‌گردد، حضور یابند.
معرفی توانمندی‌های واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان به مدیران صنعت آب و برق کشور، همرسانی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، شکل‌گیری فعالیت‌های دانش‌بنیان، پشتیبانی و رفع موانع تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در صنعت آب و برق از جمله اهداف برگزاری این فراخوان می‌باشد.
همچنین مزایای حضور در این رویداد عبارت است از:
- تخصیص غرفه به شرکت‌ها به صورت رایگان
- امکان حضور در تمامی برنامه‌های جشنواره
- معرفی به صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی برای اخذ تسهیلات
- معرفی طرح‌ها و محصولات فناورانه به شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) جهت بررسی فرصت‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری.
علاقمندان جهت حضور در این رویداد با مراجعه به سایت پژوهشگاه نیرو به نشانی www.nri.ac.ir ، نسبت به دریافت فرم درخواست اقدام نموده و فرم تکمیل شده و مدارک و مستندات درخواستی را تا تاریخ 16 آذرماه 1401 به آدرس info@eptp.ir ایمیل فرمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌‌های 88590492 و 09033722568 تماس حاصل فرمایند.
با توجه به محدودیت فضا، از بین شرکت‌های متقاضی از 20 شرکت پس از ارزیابی و پایش، برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل خواهد آمد.


جهت دریافت فرم کلیک کنید لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات