برگزاری کارگاه آموزشی آمادگی برابر زلزله در مدارس تبریز

برگزاری کارگاه آموزشی آمادگی برابر زلزله در مدارس تبریز

به گزارش شهریار ، آتش‌پاد علیرضا زبردست با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس تبریز اظهار کرد: آموزش، نقش اساسی در راستای سطح آگاهی و دانش دارد و قطعاً با تکیه بر سطح دانش، اطلاعات صحیح و آگاهی مرتبط است که می‌توان از میزان خسارات چنین حوادث طبیعی کاست.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری مانور زلزله در تبریز، آموزش‌های عمومی ایمنی و آمادگی در برابر حوادث احتمالی زلزله در حال برگزاری است و دانش آموزان تمامی سطوح، از این آموزش‌های عمومی ایمنی بهره‌مند می‌شوند.

زبردست با اشاره به اینکه کنترل استرس در زمان وقوع حوادث ضروری است، افزود: دانش آموزان در این کارگاه، آموزش‌های لازم در هنگام وقوع، حین و بعد از حادثه را می‌آموزند و یاد می‌گیرند چه اقداماتی در لحظات حادثه باید انجام گیرد و چه اقداماتی برای خود و سایرین حادثه‌آفرین ثانوی است که از انجام آنها خودداری کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه مرکز آموزش سازمان آتش نشانی تبریز به عنوان قطب آموزشی عمومی شهروندی در حوزه‌های ایمنی حوادث طبیعی و غیرطبیعی آموزش‌های مختلفی ارائه می‌کند، افزود: آموزش‌های عمومی ایمنی، خاموش کردن آتش سوزی، پیشگیری از وقوع حریق و انواع حوادث در سطح منازل، کارگاه‌ها، صنایع و ... توسط این مرکز انجام می‌گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات