تخریب تعدادی از ساخت و سازهای غیرمجاز درمحله عارف

تخریب تعدادی از ساخت و سازهای غیرمجاز درمحله عارف

به گزارش روابط عمومی منطقه ۴ شهرداری؛ روز چهارشنبه ۹ آذر توسط واحد اجراییات این منطقه با حکم قضایی و برابر با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با یگان امداد نیروی انتظامی شهر قزوین،کلانتری 17 غیاث اباد و اداره کل مسکن و شهرسازی، مستحدثات غیرمجاز درمحله عارف واقع در ناحیه آزادگان تخریب شد.

در همین راستا داریوش قاسمی مدیر منطقه ۴ در خصوص عملیات جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز که با حضور عوامل دستگاه قضایی انجام شد، اظهار کرد : موظف شدیم تا نسبت به تخریب هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، اقدام کنیم. در نهایت امروز نیز با پشتیبانی نیروهای پلیس و دستگاه قضایی این تخریب رخ داد.


وی افزود: مأموران تخلفات ساختمانی به طور شبانه روزی و مستر و به صورت محسوس و نامحسوس  به منظورمقابله با ساخت و سازهای غیر‌مجاز  در سطح شهر گشت‌‌زنی کرده و از هر‌گونه تخلفات ساختمانی جلوگیری می‌کنند.

مدیر منطقه چهار بیان کرد: در ادامه برخورد قانونی منطقه چهار با ساخت و سازه های غیر مجاز واحد سد معبر و پلیس تخلفات ساختمانی این منطقه با گشت زنی در سطح شهر چند مورد از افرادی که به صورت غیرقانونی اقدام به ساخت و ساز کرده بودند را با حکم معاون محترم دادستان قزوین و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.


وی افزود: ساخت و سازهای شهری به صورت غیرقانونی و بدون نظارت کارشناسانه نه تنها موجب آسیب زدن به سیما منظر شهری می شود بلکه چهره شهر، مبلمان شهری و روند شهرسازی را با مشکل روبرو می سازد.


لازم به ذکر است؛ بر اساس ماده 100 قانون شهرداری ها مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر و حریم آن قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساخت و ساز می بایست از شهرداری پروانه اخذ نمایند در غیر این صورت اگر فردی یا مالکی اقدام به ساخت ساز غیر مجاز نماید شهرداری به طور جدی و قاطع بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات