با همکاری مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (آبانیرو) در پ...

با همکاری مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (آبانیرو) در پ...

چهارمین همایش فیلتراسیون توسط آزمایشگاه تخصصی فیلتراسیون شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با مشارکت مرکز آزمون، بازرسی و استاندارد نیرو (آبانیرو)، با حضور صنعتگران و فعالان حوزه نیروگاه‌های برق کشور، پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی و شرکت‌های انتقال گاز در روز چهارشنبه 23 آذرماه 1401 در محل پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.
این همایش پیرو انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک آزمایشگاه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شبکه آزمایشگاه‌های صنعت برق در مرکز آبانیرو در راستای امکان تست و بومی‌سازی انواع فیلترهای صنعتی و نیروگاهی و همچنین همکاری مشترک در تهیه دستورالعمل آزمون و تحویل‌گیری فیلترهای هوای نیروگاهی و ارتقاء سطح دانش فنی در این زمینه، برگزار می‌گردد.
معرفی استانداردهای به روز دنیا، معرفی خدمات آزمایشگاه فیلتراسیون شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، کارگاه آموزشی در راستای ارتقاء آگاهی کارشناسان از نحوه طراحی و فرایند مهندسی در حوزه فیلتراسیون و جداسازی، بررسی الزامات بازرسی و بهره‌برداری صحیح از فیلترهای مورد مصرف در نیروگاه‌ها، بررسی اثرات آلودگی بر کاهش راندمان توربین‌ها و راهکارهای جلوگیری از آن، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و اشتراک گذاری تجارب از جمله محورهای این همایش می‌باشند.

مهلت ثبت نام در این همایش تا پایان وقت اداری 1401/09/23 است و به علت محدود بودن ظرفیت، اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند.
علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ثبت نامه به پیوست مراجعه فرمایند و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33932069-031 تماس حاصل فرمایند.
لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات