شهرداری کرمان جهت اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ به شرکت BRS معرفی می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان: شهرداری کرمان جهت اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ به شرکت BRS معرفی می‌شود
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان جهت اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ برای خدمات اصلی شهرداری کرمان در مرکز و مناطق پنج‌گانه شهرداری به شرکت BRS معرفی می‌شود.

به گزارش کرنا، وحید خطیبی، در جلسه اختتامیه ممیزی فرآیندهای شهرداری کرمان در حوزه‌های شهرسازی و معماری، خدمات‌شهری و حمل‌ونقل و امور زیربنایی، که با حضور گروه ممیزی شرکت بین‌المللی BRS برگزار شد، ضمن تشکر از گروه ممیزی و مشاور طرح، افزود: امیدواریم نتیجه تلاش پرسنل شهرداری به‌ویژه در حوزه‌های شهروندی نمود بیشتری پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش شهرداری کرمان در اثربخش بودن این طرح است و نباید حالت نمایشی به خود بگیرد و بسیار حائز اهمیت است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، انجام شود.

سرممیز بین‌المللی نیز در این جلسه، به ارائه گزارش بررسی‌های انجام‌شده پرداخت و گفت: واحدهای مختلف شهرداری کرمان بررسی شد که خروجی، آمار و اطلاعات مفیدی از واحد ۱۳۷ به‌همراه داشت و طی گفت‌وگو با بخش‌های مختلف، مسیر شهرداری کرمان در سال اول برای کسب گواهینامه بررسی شد.

رجبی، ضمن تاکید بر ارزیابی‌های مراقبتی به جهت اثربخشی برنامه طرح‌ریزی‌شده در بازه‌های ۹ تا ۱۲ ماهه، یادآور شد: سیستم برنامه‌ریزی‌شده تا امروز مناسب بوده و شهرداری کرمان، حرکت را شروع کرده است؛ ریسک‌ها، شناسایی و اثربخشی آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: شهرداری کرمان جهت اخذ گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ به شرکت BRS معرفی خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات