تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت درگذشت سردار مهندس حاج رستم قاسمی

تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت درگذشت سردار مهندس حاج رستم قاسمی

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پیامی، درگذشت سردار مهندس حاج رستم قاسمی، یار دیرین شهید قاسم سلیمانی و فرمانده ای از خطه شهیدپرور جنوب استان فارس را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

«نَحْنُ قَدَّرْنا بَیْنَکُمُ الْمَوْتَ وَ ما نَحْنُ بِمَسْبُوقینَ؛ عَلی‏ أَنْ نُبَدِّلَ أَمْثالَکُمْ وَ نُنْشِئَکُمْ فی‏ ما لا تَعْلَمُونَ؛ ما در میان شما مرگ را مقدّر ساختیم و هرگز کسی بر ما پیشی نمی‌گیرد، تا گروهی را به جای گروه دیگری بیاوریم و شما را در جهانی که نمی‌دانید آفرینش تازه‌ای بخشیم.»

درگذشت سردار مهندس حاج رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی، فرمانده اسبق مهندسی نیروی دریایی سپاه، موسس و فرمانده اسبق قرب نوح، فرمانده اسبق قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و از یادگاران دفاع مقدس موجب تاسف و تالم خاطر گردید.

سردار مهندس رستم قاسمی در تمام دوران خدمت، از میدان دفاع مقدس تا نبرد اقتصادی بویژه با بکارگیری همه ظرفیت کم نظیرش در منطقه و حوزه بین‌الملل، تمام تلاشش این بود که تا پای جان و آبرو و آخرین نفس، سرباز وفادار ایران و خدمتگزار مردم عزیز باشد. ایشان واژه«ما می توانیم» را از سدسازی و پالایشگاه سازی های عظیم تا مقابله با تحریم اقتصادی به تجلی رساند و همواره بعد از دفاع مقدس حضوری فعال و موثر در محور مقاومت داشت و همانند گذشته در خدمت به نظام مقدس اسلامی و آرمانهای امام و رهبری انقلاب نقش آفرین بود و سرانجام پس از عمری تلاش و مجاهدت، در سال‌روز شهادت حضرت زهرا(س) به همرزم و یار شهیدش، حاج قاسم سلیمانی پیوست.

اینجانب درگذشت این سرباز صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خانواده و بازماندگان ، همرزمان و ارادتمندان آن برادر عزیز تسلیت می گویم و از جانب خداوند متعال برای ایشان غفران و رضوان الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت می نمایم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات