اولین نشست رییس و هیات رییسه سازمان با واحد کنترل ترویج و خدمات فنی و آزمایشگاهی

روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱ اولین نشست هماهنگی واحد کنترل ترویج مقررات ملی ساختمان و خدمات فنی و آزمایشگاهی با رییس و هیات رییسه سازمان در محل سالن جلسات سازمان برگزار شد.


در این نشست مهندس محسن قهرمانی مدیر واحد کنترل و ترویج گزارشی از تعداد نیروها و کیفیت و صلاحیت های مهندسان شاغل در این واحد و نحوه اعزام تیم های کنترلی به ماموریت و بازدید های فنی  ارایه کرد.


وی با اشاره به مشکلات پیش آمده بعد از ابلاغ بخشنامه تعارض منافع و کمبود نیروهای متخصص به ویژه در رشته های برق و مکانیک، خواستار کمک هیات رییسه سازمان برای تامین نیروهای لازم شد.



هیات رییسه سازمان نیز در ادامه نکته نظرات و پیشنهادهای خود را به منظور بهبود شرایط و تسهیل امور به ویژه در بازدید های فنی اعلام کردند.



دکتر علیرضا مجربی ریاست سازمان نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت فعالیت واحد کنترل و ترویج و اینکه هیات رییسه از اقدامات واحد کنترل و ترویج حمایت می کند، از مدیران واحد های کنترل ترویج و خدمات آزمایشگاهی خواست تا مشکلات و نیازهای جدی خود را به طور جدی از حوزه ریاست پیگیری کنند .


رییس سازمان توسعه فعالیت های کنترلی در سطح استان را یک ضرورت و مطالبه جدی برشمرد و افزود: مشکلات با مدیریت صحیح می تواند بهبود یابد و این نباید مانع انجام وظایف ذاتی سازمان شود.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز یک انجمن در شهر کرج می باشد

    نظرات