تاكيد مديرعامل توانير بر توانمندسازي شركت هاي فعال ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،  در اين نشست مهندس آرش كردي با اشاره به ارزش بالاي تجهيزات نصب شده در شبكه انتقال و فوق توزيع، از شركت هاي نگهداري و تعميرات به عنوان صف مقدم حوزه بهره برداري نام برد.

كردي همچنين به سختي ها و ويژگي هاي كار در اين حوزه كار اشاره كرد و با  تاكيد بر انحصاري بودن بخش هايي از فعاليت هاي نگهداري و تعميرات كه بنا به الزام در محيط برق دار و تنوع تجهيرات در حال انجام است، لزوم پذيرش حساسيت ها و تخصصي بودن صنعت برق مانند ساير بخش هاي حياتي و مهم در كشور مانند صنعت نفت و برق را مورد تاكيد قرار داد.

مديرعامل توانير همچنين ياداور شد: توانمندسازي شركت هاي نگهداري و تعميرات با دو هدف كاهش هزينه هاي ناشي از فالت ها و حوادث شبكه و جبران صدمات ناشي از عدم توسعه و نوسازي شبكه متناسب با رشد مصرف و همچنين هوشمند سازي قرادادهاي نگهداري و تعميرات متناسب با اولويت هاي روز در حوزه تجهيزات و محل انجام فرايندهاي نت  بايد مورد توجه قرار گيرد.

در ادامه معاون هماهنگي انتقال بر لزوم ارائه طريق و حل مشكلات اين حوزه از قبيل انجام اصلاح و بهينه سازي به موقع تجهيزات، جلوگيري از برون رفت نيروي انساني، نظارت دقيق بر عملي شدن آيين نامه ايمني در صنعت برق، بروزرساني تجهيزات و ناوگان شركت هاي نگهداري و تعميرات، استفاده از تجهيزات نوين نظير پهباد جهت بازرسي ها و شرايط بحران تاكيد كرد.

همچنين مهندس محمد اله داد به لزوم استفاده از درس آموخته ها و تجارب فني كسب شده توسط ديگر شركت ها و ايجاد بانك اطلاعاتي فني قابل استفاده براي كليه شركت ها تاكيد كرد.
در اين نشست مهندس عليرضاپور، مديركل دفتر فني و نظارت شبكه انتقال نيز، اقدامات صورت گرفته توسط آن دفتر در راستاي اجراي به موقع تعميرات و نگهداري شبكه انتقال و فوق توزيع، تلاش هاي همكاران بهره برداري  شركت هاي برق منطقه اي در گذر از پيك 1402 و نيز بهره گيري از دانش و تجهيزات روز را تشريح كرد.
در پايان جلسه مديران عامل شركت هاي فعال در زمينه نگهداري و تعميرات ضمن تشكر از تلاش هاي صورت گرفته در اين حوزه به بيان ديدگاه ها و چالش هاي مربوطه پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات